برگزاری ویژه برنامه حال خوش خواندن همراه با اندیشه های توانمند در ازنا

۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۲:۰۲:۲۶
کد خبر: ۹۲۸۰۰۶
برگزاری ویژه برنامه حال خوش خواندن همراه با اندیشه های توانمند در ازنا
ویژه برنامه «حال خوش خواندن همراه با اندیشه های توانمند» در کتابخانه عمومی امام سجاد(ع) ازنا برگزار شد.

به گزارش  خبرگزاری برناازلرستان؛ ویژه برنامه «حال خوش خواندن همراه با اندیشه های توانمند» با حضور محمد محمدی نژاد، فرماندار ازنا؛ فرشته طهماسبی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان وجمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در کتابخانه عمومی امام سجاد(ع) ازنا  برگزار شد.

فرماندار ازنا در این برنامه با اشاره به گستردگی فضای مجازی، کتاب را همچنان از مهمترین میراث ماندگار بشر دانست و بیان کرد:  وظیفه همه مسئولان است توصیه های ارزشمند مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده و در راستای قرار گرفتن کتاب در سبد خانوارها بیش از پیش تلاش نمایند.  

محمد محمدی نژاد با بیان اینکه مطالعه مفید راه حل بسیاری از مشکلات اجتماعی زندگی روزمره افراد جامعه هست، ادامه داد: کتاب باید به عنوان یکی از نیاز های اصلی کودکان و نوجوانان توسط والدین تلقی شود، تا بدین صورت  نسل آینده افرادی اهل کتاب و کتابخوانی باشند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان نیز در این برنامه ضمن تقدیر از زحمات فرماندار ازنا، گفت: با همکاری مسئولین شهرستان و پس از طی مراحل قانونی عملیات ساخت کتابخانه عمومی شماره دو ازنا بزودی آغاز خواهد خواهد شد. تکمیل و راه اندازی این کتابخانه یکی از خواسته های بحق مردم بوده و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تحقق این مهم باشیم.

فرشته طهماسبی با بیان اینکه باید بستر برای استفاده همه اقشار جامعه از خدمات عمومی مهیا شود، افزود: استعداد های نهفته ارزشمندی در بین افراد کم توان جسمی و روشندلان جامعه وجود دارد که با برنامه ریزی مناسب و فراهم نمودن امکانات لازم می توان زمینه را برای شکوفای این استعداد ها آماده نمود.

او ادامه داد: کتابخانه از جمله مکان های است که عموم مردم جامعه می توانند بدون هیچ محدودیتی از خدمات آن استفاده نمایند.

 رونمایی از دو کتاب "بانیان صلح" نوشته مجید سعیدی و "جنان نامه" مجموعه اشعار سید مهدی ضیاء بخش، معرفی کتاب، دکلمه و اجرای نمایش نور و سایه با موضوع کتاب و کتابخوانی توسط  افراد کم توان جسمی از دیگر بخش های این برنامه بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز