در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی مطرح شد

تخصیص ۶ میلیارد تومان از بودجه ۲۶ میلیاردی شهرستان پارس آباد به ورزش

۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۴:۳۳:۵۶
کد خبر: ۹۲۸۱۲۵
تخصیص ۶ میلیارد تومان از بودجه ۲۶ میلیاردی شهرستان پارس آباد به ورزش
فرماندار پارس آباد گفت:از ۲۶ میلیارد تومان بودجه شهرستان پارس آباد حدود ۶ میلیارد تومان به حوزه ورزش شهرستان اختصاص داده شده است که بالغ بر یک چهارم بودجه شهرستان را شامل می شود.

به گزارش برنا،علایی تصریح کرد: این واقعیت نشان از بها دادن به ورزش شهرستان پارس آباد است که استعدادهای بالقوه ای در حوزه ورزش و جوانان را در خود جای داده است.

وی با انتقاد از بی توجهی به هیئت های ورزشی افزود: تیم های ورزشی ما که در تمامی مسابقات بلااستثنا صاحب مدال های رنگارنگ قهرمانی شده اند، هیچگونه کمکی از سوی اداره کل و شهرستان دریافت نکرده و از محل درآمدهای شخصی و خانوادگی در این مسابقات هزینه کرده اند.

علایی یادآور شد: مربیان دلسوز ما در تمامی رشته ها با دست خالی و بدون امکانات و تجهیزات ورزشی و حتی مشاوره و منابع مالی شبانه روزی تلاش میکنند،که حای تقدیر و تشکر دارد.

فرماندار پارس آباد از انتصاب برات پیری کارشناس اداره ورزش و جوانان به سمت معاونت این اداره خبر داد و افزود: باید با بهره گیری از تجربیات و توانایی های کارشناسان و هیئت های ورزشی در راستای توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای تلاش کرد.

در پایان این مراسم از قهرمانان در بخش بانوان و آقایان در رشته ووشو و کاراته تقدیر و با اهدای لوح از زحمات آنان تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز