در مراسمی ؛

فرمانده جدید یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی منصوب شد

۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۳:۵۵:۳۹
کد خبر: ۹۲۹۰۶۵
فرمانده جدید یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی منصوب شد
فرمانده جدید یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان منصوب شد .

به  گزارش خبرگزاری برنااز لرستان در مراسمی فرمانده جدید یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان منصوب شد .

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت این اداره کل گفت : لرستان با دارا بودن بیش از 2500 اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی کشور یکی از استان های غنی به لحاظ آثار و ابنیه تاریخی است که حفاظت و صیانت از این آثار از وظایف این اداره کل می باشد و بخش مهمی از این وظیفه را یگان حفاظت میراث فرهنگی بر عهده دارد .

سید امین قاسمی افزود: از زمان تشکیل یگان حفاظت میراث فرهنگی تاکنون شاهد موفقیت های چشمگیر این یگان در حوزه مبارزه با حفاران غیر مجاز و قاچاقچیان اشیاء عتیقه بوده ایم که این امر نشان از حضور موثر و مفید نیرو های تلاشگر یگان حفاظت دارد .

سرهنگ میر احمدی جانشین فرماندهی انتظامی استان لرستان نیز ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ کرمی فرمانده سابق یگان حفاظت میراث فرهنگی عنوان کرد : نیروی انتظامی استان ضمن اعلام آمادگی به منظور همکاری با میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان لرستان در پیشگیری و برخورد با قاچاقچیان اشیاء عتیقه، هرگونه تخلف در حوزه میراث را با تمام قدرت پاسخ خواهد داد و در مقابل دشمنان ایستادگی می کند .

جانشین فرماندهی انتظامی استان در ادامه ضمن آرزوی موفقیت برای سرهنگ مرادیان فرمانده جدید یگان حفاظت میراث فرهنگی افزود : یگان حفاظت میراث فرهنگی دارای جایگاه ارزشمندی است و حفاظت از مواریث کهن این استان بر اهمیت حفاظت از آثار تاریخی می افزاید .

در پایان ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ علی نجات کرمی فرمانده سابق یگان حفاظت میراث فرهنگی، سرهنگ محمدرضا مرادیان به عنوان فرمانده جدید این یگان معرفی شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز