به همت بانک دی

مدرسه سه کلاسه در روستای گری دوجی شهرستان آق قلا به همت بانک دی افتتاح شد

۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۱۹:۲۳:۱۱
کد خبر: ۹۲۹۶۱۷
مدرسه سه کلاسه در روستای گری دوجی شهرستان آق قلا به همت بانک دی افتتاح شد
مدرسه سه کلاسه روستای گری دوجی شهرستان آق قلا به همت بانک دی با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان؛ رضا سهم دینی رئیس هیئت مدیره بانک دی در مصاحبه با خبرنگار برنا اظهار کرد:  در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی بانک دی و همچنین بنابر مصوبه هیات مدیره این بانک موجبات احداث سه باب مدرسه در استان های گلستان و لرستان به منظور بهره گیری مردم از فضای آموزشی در مناطق سیل زده فراهم شد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه " بانک ها بایستی از بنگاه داری خارج و به سمت بانک داری حرکت کنند" تصریح کرد: بانک دی علاوه بر انجام وظایف در حوزه بانکداری، همواره تلاش نموده تا در راستای فرامین مقام معظم رهبری ، خدمتگذار مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی باشد و تلاش میکند تا به سمت تولید حرکت کند تا چرخ اقتصاد به حرکت در آمده و بیکاری را کاهش دهد.

وی یادآور شد: حمایت از نخبگان مناطق محروم و خدمت رسانی به جامعه ایثارگران نیز از افتخارات دیگر بانک دی می باشد.

سهم دینی گفت: در زمان زلزله کرمانشاه، تمامی هزینه تبلیغاتی بانک دی صرف ساخت سه باب مدرسه در مناطق محروم سرپل ذهاب شد و همچنین در حال حاضر دو مدرسه در منطقه معمولان استان لرستان نیز به زودی افتتاح خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مدرسه سه کلاسه روستای دوجی با هزینه بیش از یک میلیارد تومان هزینه و با در نظر گرفتن تمامی امکانات ، 400 متر زیر بنا و دارای سه کلاس درس، یک اتاق مدیریت، یک اتاق معلمان و سرویس بهداشتی و آبدارخانه است.

خبرنگار :علی اصغر سلیمانی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز