استقبال ۴۰۰ شرکت‌کننده از کارگاه‌های علمی و عملی برند در ورزش

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۷:۱۱:۱۱
کد خبر: ۹۲۹۷۱۰
استقبال ۴۰۰ شرکت‌کننده از کارگاه‌های علمی و عملی برند در ورزش
مسئول برگزاری کارگاه‌های همایش «برند در ورزش» از برگزاری هفت کارگاه علمی و عملی با بیش از 400 شرکت‌کننده از بین دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه برندسازی ورزشی به همت تربیت بدنی آستان قدس رضوی و دانشگاه فردوسی مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فریبرز رمضانی مسئول برگزاری کارگاه‌های همایش «برند در ورزش» در گفت‌وگو با خبرنگار آستان‌نیوز در حاشیه این همایش با معرفی عناوین کارگاه‌ها گفت: هفت کارگاه تخصصی با محوریت برندسازی ورزشی با 400 شرکت‌کننده امروز در دو نوبت صبح و عصر در دو مجموعه تربیت بدنی آستان قدس رضوی و سالن شهید بهشتی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تشکیل شد.

وی معرفی طرحی برای واحد تربیت بدنی عمومی با هدف کیفی سازی و ارتقاء برند ورزشی دانشگاهی، آموزش کاربرد مضامین استراتژیک ارتقاء برند در ورزش، چگونه خود را معرفی کنیم؟، آشنایی با روش‌های نوین اجرای درس تربیت بدنی در فضاهای ورزشی، تدوین گام به گام برنامه بازاریابی و حذف حامیان مالی در ورزش و نیز برندسازی زنان در ورزش بر مبنای الگوی ایرانی ـ اسلامی، عنوان کارگاه‌ها است.   

وی ضمن اشاره به سطح بالای علمی کارگاه‌ها اظهار کرد: جمعی از اساتید برجسته استانی و کشوری از جمله علیرضا الهی، محمدکشتی دار، مهدی طالب پور، رسول نظری، اسماعیل شریفیان، عباس فرهمند، حمید قاسمی، شریعتی، صفدر سلطانی، فریبرز رمضانی، جواد غلامیان، سارا کشگر و وجیه جوانیه از دانشگاه‌ فردوسی مشهد، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه تبریز، دانشگاه خوارزمی، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه فنی و حرفه‎ای، دانشگاه آزاد شهریار، فدراسیون کبدی، تربیت بدنی و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، و نیز در زمره سخنرانان منتخب این همایش هستند.

رمضانی افزود: همه کارگاه‌های این همایش با موضوعیت برند در نظر گرفته شده است تا مخاطبان آن یاد بگیرند تا به عنوان دانشجو، ورزشکار، مربی و معلم ورزش چگونه فعالیت خود را به عنوان برند معرفی کنند و حامیان مالی را برای کسب و کار ورزشی خود جذب کنند و از توانمندی‌های خود در زمینه برندسازی بهره گیرند.  

وی تصریح کرد: کارگاه‌های دایر شده در قالب آموزش‌های کاربردی و عملی در کنار طرح مبانی تئوریک هرکدام با حدود 30 شرکت‌کننده در نظر گرفته‌ایم. بعد از برگزاری همایش، کمیته‌ای با حضور عوامل اصلی همایش برای بررسی نتایج ارزشیابی‌ها تحت عنوان جلسه آسیب‌شناسی برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز