رئیس ستاد انتخابات گلستان خبر داد:

ثبت نام ۴۰ داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در روز نخست

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۱۳:۰۸
کد خبر: ۹۳۰۷۹۱
رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: در روز نخست ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۴۰ نفر در گلستان ثبت نام کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان, عبدالرضا چراغعلی اظهار کرد: در بندرگز، کردکوی، گمیشان و ترکمن ۱۲ نفر، گنبدکاووس ۱۱ نفر، گرگان و آق قلا ۷ نفر، رامیان آزادشهر ۴ نفر، مینوشت، گالیکش، کلاله، مراوه تپه ۴ نفر و علی آبادکتول ۲ نفر ثبت نام کردند.

 چراغعلی با تأکید بر این که همه مدارک باید در یک نوبت تحویل داده شود، اضافه کرد: داوطلبان ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند.

وی با بیان این که در دوره قبلی ۳۰۰ نفر اعلام آمادگی کرده بودند، گفت: پیش بینی می شود آمار ثبت نامی ها امسال هم به همین تعداد برسد.

چراغعلی بیان کرد: همزمان با ثبت نام از داوطلبان، استعلام از مراجع چهارگانه و فعالیت هیئت‌های اجرایی هم آغاز شده است.

لازم به ذکر است؛ ثبت نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح یکشنبه آغاز و تا ۱۶ آذر ادامه دارد و داوطلبان برای ثبت نام باید با مدارک کامل به فرمانداری‌های مرکزی ۶ حوزه انتخابیه استان در شهرهای گرگان، گنبدکاووس، کردکوی، علی آبادکتول، رامیان و مینودشت، مراجعه کنند.

گفتنی است که انتخابات  دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفند امسال برگزار می‌شود و از ۶ حوزه انتخابیه در گلستان، هفت نماینده به مجلس راه می‌یابند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز