آغاز بارش باران در خراسان رضوی از عصر امروز

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۲:۳۲:۱۵
کد خبر: ۹۳۲۰۲۸
بارشهای باران از عصر امروز در استان خراسان رضوی آغاز می‌شود و به طور متناوب تا روزهای میانی هفته آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در این خصوص اظهار کرد: عبور موج ناپایدار جوّی از شب گذشته در سطح استان باعث افزایش ابرناکی و تشکیل مه به ویژه در قسمت‌های شمالی خراسان رضوی شده است و انتظار می‌رود بعد از ظهر امروز این سیستم جوّی بارش‌های پراکنده‌ای را موجب شود.

یحیی قاینی پور افزود: بارش‌های پراکنده باران که در طول امشب و فردا صبح در خراسان رضوی رخ خواهد داد اگرچه کم حجم خواهد بود اما آلاینده‌های جوی را در شهرهای بزرگ و صنعتی استان کاهش خواهد داد.
وی ادامه داد: این بارش‌ها به صورت پراکنده و متناوب تا فردا پنج‌شنبه ادامه دارد و از عصر پنج‌شنبه سامانه بارشی دیگری در استان خراسان رضوی فعال می‌شود. 
رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های این سامانه که تا شنبه هفته آینده ادامه دارد حجم به نسبت خوبی به ویژه در نیمه شمالی خراسان رضوی خواهد داشت.

قاینی پور افزود: از روز یکشنبه هفته آینده سامانه بارشی دیگری استان خراسان رضوی را تحت تاثیر قرار خواهد داد که موجب بارش‌های پرحجم و خوبی تا روزهای میانی هفته آینده خواهد شد.

وی با اشاره به کاهش دمای هوا در روزهای پایانی هفته جاری در استان ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۵ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که فردا تغییری یک درجه ای می یابد اما در روز جمعه با کاهش هشت درجه ای به هشت درجه سلسیوس خواهد رسید.

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: چناران با کمینه دمای دو درجه سلسیوس و مه‌ولات با بیشینه دمای ۲۰ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز