وسواسی‌ها دیگر نگران روشن ماندن گاز نباشند!

۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۱۲:۵۷:۵۴
کد خبر: ۹۳۲۰۸۵
وسواسی‌ها دیگر نگران روشن ماندن گاز نباشند!
سنسورهوشمند Safe Oven بر اجاق گاز خانه شما نظارت کرده و در صورت خاموش نکردن شعله و فراموشی احتمالی هشدار داده و کاربر را آگاه می‌کند. با این پنج شنبه برنا همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید.
به گزارش خبرگزاری برنا؛  امروزه اغلب کاربران از جمله افراد شاغل و حتی سالمند پس از گذاشتن غذا روی اجاق گاز و اتمام آشپزی به این موضوع می‌اندیشند که آیا اجاق گاز را خاموش کرده و خانه را ترک کرده‌اند؛ برای حل این مشکل یک سنسور هوشمند طراحی شده است تا با اتصال به پشت یا زیر اجاق گاز بر آشپزی کاربران نظارت کرده و در صورت خاموش نکردن شعله هشدار می‌دهد. به این ترتیب کاربران می‌توانند با خیالی آسوده این فناوری را به اجاق گاز خود متصل کرده و بدون هیچ نگرانی از فراموشی احتمالی در خاموش کردن شعله گاز، به کارهای بیرون از خانه خود بپردازند.
برای بهره‌گیری از این سیستم تنها کافی است تا کاربران اپلیکیشن این سیستم را در تلفن همراه خود با سیستم عامل‌های (Androidو iOS) نصب کرده و برنامه‌ای مشخص برای پخت و پز خود تنظیم کنند. به طور مثال کاربران می‌توانند زمانی برابر نیم ساعت را برای پخت یک سوپ تعیین کرده و با خیال راحت منزل را ترک کنند. به محض اتمام زمان تعیین شده این فناوری از طریق وای فای یا بلوتوث پیام هشداری را به تلفن همراه کاربر ارسال می‌کند.
کاربران می‌توانند از راه دور و تنها با فشار دادن دگمه‌ای در تلفن همراه خود اجاق گاز را خاموش کرده و با این اقدام از رخداد آتش‌سوزی‌های احتمالی جلوگیری کنند. این فناوری در صورت مراجعه نکردن کاربر، به طور اتوماتیک عمل کرده و شیر اصلی گاز را می‌بندد. این سیستم وسیله ایمنی بسیار جالبی برای تمامی خانه‌ها به شمار می‌رود. با وجود این سیستم، دیگر کاربران نباید نگران فراموش کردن شعله اجاق گاز خود بوده و علاوه بر این از آتش‌سوزی‌های ناخواسته جلوگیری می‌کنند. در حال حاضر این فناوری در سایت کیکی استارتر با قیمتی برابر 99 دلار پیش فروش می‌شود.

 

نظر شما
پرونده ویژه