صبح امروز:

بازدید استاندار اردبیل از ستاد پاسخگوئی به استعلام نامزدهای انتخاباتی

۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۲:۳۳:۱۸
کد خبر: ۹۳۲۴۲۲
بازدید استاندار اردبیل از ستاد پاسخگوئی به استعلام نامزدهای انتخاباتی
استاندار اردبیل به همراه رئیس کل دادگستری استان از ستاد پاسخگویی به استعلام نامزدهای انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بازدید به عمل آورد.

به گزارش برنا، اکبر بهنام جو در حاشیه این بازدید گفت: کارهای انتخاباتی چه در حوزه اجرایی و چه در حوزه نظارتی خوب جلو می رود و هیئت های اجرایی استان اردبیل در ۵ حوزه انتخابی مشخص شده اند.
وی افزود: بازدیدی از ستاد پاسخگویی به استعلام نامزدهای انتخاباتی داشتیم که صلاحیت کسانی که کاندیدا می‌شوند با سرعت بسیار خوبی از طریق سیستم پاسخ داده می شوند.
وی افزود: این ستاد با فعالیت‌های خود از کاندیداها صیانت می‌کنند و پرونده هایی را که در سراسر کشور حضور دارند رصد می‌کنند که کار خوب و بسیار دقیقی است.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز گفت: دستگاه قضایی استان به موازات برنامه‌هایی که ستادهای اجرایی دارند در کنار مجریان و ناظران کار خود را به عنوان صیانت از کاندیداها و آرای مردم انجام می دهد.
ناصر عتباتی گفت: به استعلامات کل کشور در این ستاد پاسخ داده می شود که تاکنون ۴ هزار استعلام پاسخ داده شده است.
وی افزود: دستگاه قضایی با رویکرد هماهنگی و همپوشانی با ستادهای اجرایی به منظور پیشگیری از جرایم انتخاباتی همراهی خوبی با دیگر مسئولان دارد.
وی اظهار کرد: کلیه اقداماتی که انجام می شود بر مدار قانون است که امیدوارم شاهد انتخاباتی با حضور حداکثری مردم و حاکمیت قانون و اخلاق در سطح کشور باشیم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز