مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی لرستان:

دریافت مقرری بیمه بیکاری توسط ۲هزار و ۳۱ لرستانی

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۲:۰۵:۳۰
کد خبر: ۹۳۳۰۹۵
دریافت  مقرری بیمه بیکاری توسط ۲هزار و ۳۱ لرستانی
علی آشتاب گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون بیمه بیکاری 2 هزار و 31 نفر برقرار شده است.

به گزارش  خبرگزاری برنااز لرستان؛ آشتاب  در کارگاه آموزشی بیمه بیکاری با بیان  اینکه برای توسعه و ایجاد اشتغال می بایست بیکاران را به سمت آموزشهای مهارتی و توانمند سازی و کارآفرینی سوق داد ،اظهارکرد: از طریق تعامل با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تلاش می شود تا مقرری بگیران در زمان استفاده از بیمه بیکاری، به فراگیری مهارت های فنی و حرفه ای بپردازند، تا آمادگی ورود به بازار کسب و کار را به دست آورند.

او افزود: در این راستا در 8ماه امسال تعداد 317 نفر به آموزش فنی و حرفه ای معرفی شده و در حال کسب آموزش های مربوطه هستند.

آشتاب با اشاره به اشتغال مجدد 27 نفر از مقرری بگیران بیمه بیکاری آموزش دیده فنی و حرفه ای  ،تصریح کرد نیروی کار از مهم‌ترین سرمایه‌های کشورهای در حال‌ توسعه است که سهم عمده ای در فرآیند تولید، توسعه و پیشرفت را دارند.

او گفت: نیروی انسانی زمانی که بصورت ناخواسته و غیرارادی شغل خود را از دست می‌ دهد مورد حمایت قرار می گیرند که برقراری بیمه بیکاری راهکار حمایتی مناسب برای تأمین زندگی و معیشت آنان در چنین شرایطی است.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان خاطر نشان  کرد :با توجه به رتبه بندی اعلام شده از سوی مدیرکل حمایت از پایداری مشاغل و بیمه بیکاری، این اداره کل در شش ماهه نخست سال 98   رتبه برتر  کشوری را در حوزه  بیمه بیکاری کسب کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز