رئیس کل دادگستری گلستان عنوان کرد:

حمایت قضایی از فعالان حوزه استارتاپ / رونق دوباره ۲۷ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در گلستان

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۲:۳۱:۲۸
کد خبر: ۹۳۴۶۱۹
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: دستگاه قضایی به اندازه توان و مسئولیتی که دارد از فعالان عرصه فناروری و تولید حمایت می کند و فعالان این حوزه می توانند به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان مراجعه کنند تا همکاران ما پس از بررسی در زمینه هایی که می توانند کمک کنند .

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان؛ هادی هاشمیان در حاشیه ی بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار استان در نشست با فعالان شرکت های دانش بنیان و استارتآپ ها اظهار کرد: علاوه بر مراجعه حضوری ، افراد می توانند به شماره 09111756114  مشکلات و خواسته های خود را با ما درمیان بگذارند .

هاشمیان ادامه داد و گفت:  روسای دادگستری ها و دادستان ها را نیز مکلف کرده ایم با مسئولان شهرستانی از واحد های تولیدی فعال و نیمه فعال بازدید و برای حل مشکل  این واحدها تلاش کنند که خوشبختانهدبا همین تلاش ها از سال گذشته تا کنون 27 واحد تولیدی فعال و نیمه فعال در گلستان  تولید را سرگرفتند و 600 کارگر به سرکار بازگشتند.

این مقام ارشد قضایی استان در ادامه سخنان خود از برخورد با تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: عدم نظارت بر زیرمجموعه و کوتاهی در انجام وظیفه از علل برخورد با این افراد بود .

در این نشست دو ساعته جوانان ایده پرداز و مخترع و فعال در حوزه استارتاپ ها بروکراسی اداری ،  نادیده گرفته شدن حق اختراع و نبود کمیته ای برای رفع موانع استارتاپ ها را از جمله مشکلات خود عنوان کردند و خواستار کمک و همراهی دستگاه قضایی در این بخش شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز