از حوزه هنری لرستان ؛

برگزیده شدن نمایش " امن ترین جای دنیا"درجشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۲:۴۵:۱۹
کد خبر: ۹۳۵۱۷۵
برگزیده شدن نمایش  امن ترین جای دنیادرجشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد
نمایش " امن ترین جای دنیا" از حوزه هنری لرستان برگزیده چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجدشد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛نمایش "امن ترین جای دنیا" کاری از دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری استان لرستان عنوان برتر چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد که در قزوین برگزار شد را به خود اختصاص داد.

مسئول واحد نمایش و دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری لرستان با بیان این مطلب اظهار کرد:  گروه نمایشی شهر آشوب با نمایش "امن ترین جای دنیا" به نویسندگی رضا صلاتی و کارگردانی پژمان شاهوردی از هنرمندان خوب واحد نمایش حوزه هنری لرستان از بین 10 گروه راه یافته به این جشنواره توانست عنوان برتر و تندیس جشنواره را به خود اختصاص دهد.
"مینا سپهوند" افزود: این نمایش به موضوع دوران پیش از انقلاب و نقش بانوان در مبارزات و راهپیمایی های علیه شاه و طاغوت می پردازد و روایت مستندی  است  مربوط به سال‌های 42 و مسجدی در بروجرد که برای حضور بانوان در تظاهرات علیه شاه فعالیت می‌کند که این بانوان نیز در جریان تظاهرات آن سال به شهادت می‎رسند.
سپهوند با بیان این‌که نوازندگان این نمایش نیز فاطمه امرایی و فاطمه کشفی هستند، تصریح کرد:  یکی ‌از بارزترین مشخصه‌های تئاتر «امن‌ترین جای دنیا» این است که کلیه بازیگران این تئاتر دختران دانش‌آموز دختر هستند که قطعا آینده درخشانی در فعالیت های نمایشی  خواهند داشت.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز