با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان:

دوره تخصصی اصول فن بیان در خانه جوان سنندج برگزار شد

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۶:۲۹:۰۷
کد خبر: ۹۳۵۳۵۴
دوره تخصصی اصول فن بیان در خانه جوان سنندج برگزار شد
موسسه مردم نهاد لبخند بسازیم با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان دوره تخصصی اصول فن بیان با رویکرد استفاده موثر از کلام در راستای بهبود روابط، برقراری ارتباط موثر، کنترل استرس در ارتباطات کلامی و فراگیری آیین سخن‌وری را برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، با هدف ساماندهی اوقات فراغت جوانان و توانمندسازی آنان در راستای کارآفرینی و اشتغالزایی با استفاده از نیروی جوان در قالب سازمان‌های مردم نهاد واحد معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان با تشکیل کلاس‌ها و دوره‌های تخصصی آموزشی در خانه جوان از هم‌افزایی و همگرایی ظرفیت جوانان تا رسیدن به نتایج مطلوب اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش کرده است که دوره تخصصی اصول فن بیان یکی از آن موارد است.

در همین راستا دوره آموزشی اصول فن بیان با هدف برقراری ارتباط موثر، استفاده بهینه از کلام و کنترل استرس در ارتباطات کلامی، بهره‌‌مندی موثر از کلام در راستای بهبود روابط، و فراگیری آیین سخن‌وری جوانان تا کنون طی چندین جلسه در خانه جوان سنندج برگزار شده است.

لادن کلوندی مدرس فن بیان در این دوره آموزشی شیوه آشنایی با زبان و کنترل استرس هنگام ارتباط کلامی را بیان کرد و اظهارداشت: طی این دوره تخصصی کسانی که هیچ ارتباط موثری با ادبیات نداشتند، اکنون تغییرات مثبتی در آنان ایجاد شده است.

وی حضور همه افراد با هر سن، جنس، شغل و مدرک تحصیلی در کلاس‌های آموزشی فن بیان در راستای یادگیری اصول گفت‌‌وگو را ضروری دانست و گفت: انسان هیچ وقت نباید فارغ از یادگیری و بی‌نیاز از دانستن شود.

کلوندی تصریح کرد: در این دوره تخصصی موضوعاتی مرتبط با فن بیان، تولید صدا و سخن وری بیان شده است که در پایان دوره با تست و ضبط صدا از شرکت‌کنندگان، تغییرات قابل ملاحظه‌ای در آنان مشاهده شد.

وی تمرینات صحیح و صریح خوانی، آشنایی با انواع لحن‌ها، تمرینات تنفسی، بلند خوانی، نوشتار صحیح متون سخنرانی را از دیگر موارد عنوان شده در این دوره تخصصی نام برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز