گردهمایی مجمع خیرین ازدواج جوانان کشور در مشهد

۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۷:۵۹:۲۷
کد خبر: ۹۳۵۴۳۳
گردهمایی مجمع خیرین ازدواج جوانان کشور در مشهد
مدیر عامل مجمع خیرین ازدواج جوانان کشور گفت: گردهمایی مجمع خیرین ازدواج جوانان کشور از 19 تا 22 آذرماه با حضور خیرین منتخب استان ها در مشهد در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد علی محمدی نیک در این خصوص اظهار کرد: در هفته ازدواج امسال نشستی را با خیرین منتخب سراسر کشور در تهران برگزار کردیم که در آن نشست بنا شد خیرین ازدواج از سراسر کشور در مشهد گرد هم آیند.

وی افزود: بر این اساس گردهمایی مجمع خیرین ازدواج جوانان کشور از 19 تا 22 آذرماه با حضور خیرین منتخب استان ها در مشهد در حال برگزاری است.

مدیر عامل مجمع خیرین ازدواج جوانان کشور بیان کرد: این گردهمایی فرصتی برای زیارت و بیمه کردن فعالیت های فرهنگی خدمت امام رضا(ع)  و همچنین تبادل افکار، هم فکری و هم اندیشی پیرامون رفع مشکلات حوزه ازدواج جوانان کشور است.

محمدی ادامه داد: خیرین ما این موضوع را با اهتمام در استان های خود پیگیری می‌کنند و جزو بازوان توانمند ادارت کل ورزش و جوانان استان ها هستند.

وی عنوان کرد: نگاه ما در این سفر، فرهنگی و زیارتی است، ضمن اینکه از فرصت حضور خیرین برای آشنایی بیشتر و برنامه در این گردهمایی استفاده خواهیم کرد.

مدیر عامل مجمع خیرین ازدواج جوانان کشور در خصوص مجمع خیرین خراسان رضوی تصریح کرد: فراخوانی از سوی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به ادارت شهرستان ها جهت شناسایی خیرین ازدواج جوانان انجام شده و این کار نیز در شهرستان ها صورت گرفته است.

محمدی اضافه کرد: در مراسمی با حضور معاون جوانان وزرات ورزش و جوانان، مجمع عمومی مجمع خیرین ازدواج جوانان خراسان رضوی برگزار خواهد شد تا با پیگیری بیشتر برای حل مشکلات ازدواج جوانان استان تصمیم گیری شود.

وی در پایان گفت: تاکنون مجامع در 12 استان راه اندازی شده  و در 8 استان در حال راه اندازی است، همچنین با توجه به حمایت های وزارت ورزش و جوانان امیدواریم تا پایان سال مجامع خیرین ازدواج کشور برگزار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز