کلنگ زنی مدرسه شهدای بانک رفاه کارگران در روستای کمرلی مراوه تپه استان

۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۶:۳۵:۱۷
کد خبر: ۹۳۵۵۵۸
کلنگ زنی مدرسه شهدای بانک رفاه کارگران در روستای کمرلی مراوه تپه استان
کلنگ زنی مدرسه شهدای بانک رفاه کارگران در روستای کمرلی واقع در بخش گلیداغ شهرستان مراوه تپه گلستان در راستای مسئولیت های اجتماعی و بانکداری اخلاقی در بانک رفاه کارگران صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری برناگلستان: مراسم کلنگ زنی مدرسه در روز چهارشنبه 20آذرماه با حضور فرماندارشهرستان مراوه تپه  ، حسن مکرمی مدیر شعب بانک رفاه استان گلستان  ,  مدیرکل  سازمان نوسازی مدارس ، بخشدارمراوه تپه و جمعی دیگر از مسئولان استانی و محلی برگزار شد.

حسن مکرمی مدیر شعب استان گلستان در این مراسم اظهارداشت: با عنایت ویژه مدیرعامل واعضای  هیئت مدیره بانک رفاه کارگران مدرسه ی سه کلاسه روستای کمرلی  به مساحت 308 مربع با اعتبار بالغ بر  دو میلیاردو پانصد میلیون ریال  اجرا خواهد شد و طبق برنامه ریزی صورت گرفته امید است در مدت 9ماه ساخته شود و در اختیار دانش آموزان روستای کمرلی  قرار گیرد.

مکرمی افزود : بانک رفاه کارگران با ورود به عرصه بانکداری اخلاقی و مشارکت در حوزه های اجتماعی بخشی از هزینه های خود را در حمایت از نظام سلامت کشور , حمایت و حراست از محیط زیست , کمک به اشتغال پایدار , فعالیت در حوزه فرهنگ و  حمایت از نظام آموزش و پرورش  وکمک به دانش آموزان بی بضاعت در مناطق محروم اختصاص داده شده است.

وی گفت: احداث و بهسازی و تجهیز 19 مدرسه از جمله اقداماتی است که بانک رفاه برای بیش از دو هزارو 520 دانش آموز انجام داده است و  بنا دارد  در این حوزه اقدامات موثر دیگری نیز انجام دهد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز