با حضور مسئولان:

از داوطلبان فعال هلال احمر خلخال تجلیل شد

۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۳:۳۰:۳۲
کد خبر: ۹۳۵۶۱۴
از داوطلبان فعال هلال احمر خلخال تجلیل شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۲۱ هزار و ۳۰۰ نفر از شهروندان استان در دوره‌های آموزشی این جمعیت شرکت کرده‌اند.

به گزارش برنا،رامین معبودی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از داوطلبان فعال و نمونه جمعیت هلال‌احمر شهرستان خلخال، افزود: این افراد در دوره‌های مختلف همگانی و تخصصی شرکت کرده‌اند.

وی با تقدیر از نیروهای داوطلب هلال احمر گفت: ۵۰ هزار نیروی داوطلب در قالب تشکل‌های مختلف دانشجویی، دانش‌آموزی و سازمانی با تشکیل خانه‌های هلال به انجام خدمات عام‌المنفعه و بشردوستانه در مناطق مختلف این استان فعالیت دارند.

او به آمادگی بالای داوطلبان هلال‌ احمر برای شرکت در عملیات‌های مختلف اشاره کرد و گفت: هر یک از داوطلبان تحت آموزش چندین دوره عمومی و تخصصی قرار گرفته‌اند تا در صورت بروز حادثه با آمادگی کامل به مناطق مختلف اعزام شوند.

معبودی داوطلبان جمعیت هلال احمر را امید حادثه‌دیدگان در روزهای سخت دانست و اظهارکرد: خدمت‌رسانی و کمک به همنوع ریشه در فرهنگ و مذهب ما دارد و شعار امسال داوطلبان هلال احمر تقویت تاب‌آوری در جامعه توسط فعالیت‌های انسان‌دوستانه است.

وی گفت: کمک‌های بشردوستانه مردم استان اردبیل به آسیب‌دیدگان از حوادث مختلف طبیعی در خود کم‌نظیر است بطوریکه مردم استان در سال جاری ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی خود را به سیل‌زدگان استان‌های مختلف کشور ارسال کردند.

معبودی با اشاره به تعداد معدود پرسنل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: این جمعیت ۱۸۲ نفر پرسنل دارد اما از بین جمعیت یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفری استان، حدود ۵۰ هزار نفر عضو جمعیت هلال احمر بوده و در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و این جمعیت بدون داوطلبان معنی نخواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز