حاجی پور سرپرست فرمانداری شهرستان پارس آباد در واکنش به شایعات فضای مجازی

به هیچ فرد و گروهی منتسب نیستم

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۱:۱۳:۵۳
کد خبر: ۹۳۶۶۳۰
به هیچ فرد و گروهی منتسب نیستم
عدالت حاجی پور سرپرست فرمانداری شهرستان پارس آباد شنبه در دیدار با اعضای اتاق اصناف و اداره صمت این شهرستان گفت: خوشبختانه همکاری تنگاتنگ اتاق اصناف با اداره صمت و فرمانداری و همچنین کنترل کمی و کیفی بازار قابل ستایش و تقدیر است.

به گزارش  برنا؛ سرپرست فرمانداری پارس اباد اظهار داشت: علیرغم قرار گرفتن در یک جغرافیای حساس و استراتژیک هیچ خدشه ای در حوادث اغتشاشات اخیر از منطقه ما به نظام و کشور وارد نشد.

وی با اشاره به برخی شائبات و دروغ پردازی های اخیر در فضای مجازی یادآور شد: با وجود شائبه ها و شیطنت برخی ها، بنده منتسب به هیچ فرد و گروهی نیستم و استخدام وزارت کشور هستم.

حاجی پور تصریح کرد: به جز خداوند متعال و منان به هیچ احدی در زندگی و فعالیت های سیاسی و اجتماعی خود مدیون نیستم و حاصل تلاش و زحمات خودم و دعای خیر پدر و مادر و خانواده ام  است.

سرپرست فرمانداری شهرستان پارس آباد و رئیس هیات اجرایی شهرستان خاطر نشان کرد: ملاک عمل ما در اداره امور مرّ قانون است نه کم نه زیاد و هر کسی در خارج از این چارچوب عمل کند،باید منتظر عواقب آن نیز باشد.

حاجی پور حمایت و اعتماد استاندار را مایه مباهات دانست و افزود: از اعتماد استاندار تشکر و قدردانی میکنم و تا روزی که در این سمت هستم با تمام وجود ادای دین خواهم کرد و به اعتماد استاندار پاسخ درخور و شایسته خواهم داد.

او این را نیز گفت که: تا جایی که قوانین و حدود و اختیارات قانونی ام  اجازه میدهد،در راستای استیفای حق و حقوق شهروندان تلاش کرده و مطالبات آنان را تا آخرین نفس پیگیری خواهم نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز