در جریان بازدید از سالن در دست احداث دو ومیدانی اردبیل عنوان شد

برادران : سالن سرپوشیده دوو میدانی اردبیل پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی دارد

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۱:۲۱:۲۸
کد خبر: ۹۳۶۶۳۶
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت:سالن سرپوشیده دوو میدانی اردبیل بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

به گزارش برنا،محمدرضا برادران سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از روند پیشرفت فیزیکی سالن سرپوشیده دو ومیدانی اردبیل واقع در مجموعه ورزشی علی دایی بازدید و خواستار تسریع در تداوم عملیات اجرایی این پروژه شد .

او با بیان اینکه این سالن دومین سالن سرپوشیده تخصصی دو ومیدانی کشور است که همواره استاندار اردبیل و وزارت ورزش و جوانان پشتیبان این پروژه بوده، افزود : پیست تارتان اردبیل دارای تاییدیه استاندارد برای برگزاری مسابقات داخل سالن درسطح آسیایی و بین المللی خواهد بود .
سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل ادامه داد : سالن سرپوشیده دو ومیدانی اردبیل بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت تامین اعتبار دهه فجر سال جاری به افتتاح می شود. در غیر این صورت این پروژه خرداد ماه سال 99 به بهره برداری می رسد .
برادران با بیان اینکه قسمت اداری این سالن طی یک ماه آینده به اتمام می رسد خاطرنشان کرد : افتتاح این سالن برای توسعه ورزش دوومیدانی استان می تواند بسیار موثر باشد. در داخل پیست تمام زیرسازی ها انجام شده و فقط اجرای رویه تارتان باقی مانده است و برای تکمیل پیست تارتان به 40 میلیارد ریال اعتبار نیاز است .
او در پایان به اشاره به مساحت پروژه گفت : 11 هزار و 400 متر مربع زیربنای ساختمان است و مساحت سالن دو ومیدانی 7 هزار و 300 متر مربع می باشد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز