در مراسمی ؛

رئیس جدید حوزه هنری لرستان معرفی شد

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۴:۲۳
کد خبر: ۹۳۶۷۴۰
با حضور مدیر کل امور استان ها و مجلس حوزه هنری و معاون اجرایی امور استانها ی حوزه هنری کشور آیین تودیع و معارفه روسای حوزه هنری لرستان در خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ در این مراسم از ‌ تلاش و فعالیت های آقای "محمد حسین امیدی پور" در دوران تصدی این مسئولیت قدردارنی  و آقای محمد کرم الهی به عنوان ریاست حوزه هنری لرستان معرفی شد.

مدیر کل اموراستانها و مجلس حوزه هنری لرستان در این مراسم  با اشاره به فعالیت حوزه هنری و اهداف و رسالت های آن اظهار کرد:  هدف حوزه هنری به عنوان یک نهاد برآمده از انقلاب اسلامی تولید پیام های انقلاب به شکل ارزشی و فاخر و انتقال آن به مخاطب است.

مصلحی با اشاره به پتانسل ها و ظرفیت های خلاق هنری در لرستان  برحفظ همدلی هر چه بیشتر و تلاش و شناساسی استعدادهای هنری خلاق و انقلابی تاکید رد.

اوتصریح کرد: هنرمند حوزه هنری بر اساس اولویت ها باید در مقاطع مختلف حضوری انقلابی و جریان ساز داشته باشد و از زبان هنر پیام انقلاب را منتقل کند.

در ادامه

دلشادی نیز سخنانی را پیرامون تلاشهای حوزه هنری مطرح و بر حفظ تعامل و هم اندیشی تاکید کردند.

همچنین محمد حسین امیدی پور رییس سابق حوزه هنری لرستان گزارشی را از روند اجرای  فعالیت های فرهنگی هنری و انجام طرح های و پروژه های عمرانی طی دوران مسئولیت خود و محمد کرم الهی سخنانی را در مورد فعالیت های حوزه و اهداف و چشم اندازهای پیش رو بیان کردند.

محمد کرم الهی پیش از این عنوان  معاون امور اجرایی حوزه هنری کشور و ریاست استانهای ایلام ، قزوین و فارس را عهده دار بوده است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز