استاندار البرز:

دولت پشتیبانی خوبی از پروژه های راهسازی البرز داشته است

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۳:۴۵:۳۷
کد خبر: ۹۳۶۷۷۸
دولت پشتیبانی خوبی از پروژه های راهسازی البرز داشته است
استاندار البرز گفت: دولت تاکنون پشتیبانی خوبی از پروژه های راهسازی البرز داشته است و این روند با پیگیری و بازدیدهای مداوم استانداری تا حصول نتیجه ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ عزیزالله شهبازی پیس از ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند پیشرفت پروژه خط 2 قطار شهری کرج، اظهار کرد: از شهرداری خواستیه ایم تا زمانی که پروژه های نیمه تمام دارد، به دنبال تعریف پروژه جدید نباشد و جای خرسندی است که این امر مورد توجه قرار گرفت.

وی با اشاره به روند فعالیت های راهسازی البرز بیان داشت: قطار برقی گلشهر- هشتگرد به دلیل عدم بودجه و اعتبار، تا چندی پیش پلمپ شده و به دست فراموشی سپرده شده بود، ولی ظرف 3 ماه با جدیت پیگیری شد و با تزریق اعتباری حدود 35 میلیارد تومان، اکنون در مراحل پایانی قرار دارد.

شهبازی ادامه داد: برای فاز یک پروژه آزادراه تهران - شمال و ادامه آزادراه شهید همت در البرز نیز پس از حضور معاون رئیس جمهور 400 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

وی اضافه کرد: اکنون پروژه چرمشهر - آبیک در محدوده البرز تکمیل شده و کمربند شمالی کرج نیز روند بسیار خوبی را طی می کند.

استاندار البرز با قدردانی از همراهی رسانه های استان، گفت: حضور رسانه ها همواره مثمر ثمر بوده است؛ چراکه نقاط قوت را برای امیدافزایی به سمع و نظر مردم می رسانند و کاستی ها را با هدف بهبود امور رصد کرده و گزارش می دهند.

وی عنوان کرد: در شرایطی که محدودیت های مالی در کشور برای پیشبرد پروژه‌ها وجود دارد، پروژه قطار شهری کرج با همت و پیگیری های شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج با سرعت خوبی در حال پیشرفت است.

شهبازی خاطرنشان کرد: سهم دولت نیز در این پروژه به طور قطع تامین می شود و در بحث ماده 62 و تهاتر با فاینانسر در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تجهیزات و امکانات لازم جهت پیشرفت پروژه دپو شده است که در روند کار مانعی ایجاد نشود.

این مسئول در پایان تصریح کرد: برای به سرانجام رسیدن پروژه مهم و حائز اهمیت قطار شهری کرج به طور قطع پیگیری و بازدید خواهیم داشت و با اهتمام ویژه ای درصدد گره گشایی خواهیم بود.

 

نظر شما
پرونده ویژه