مشاور استاندار و مسئول روابط عمومی عنوان کرد:

روابط عمومی های برتر استان اردبیل تجلیل می شوند

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۲:۱۵:۲۰
کد خبر: ۹۳۷۲۰۶
روابط عمومی های برتر استان اردبیل تجلیل می شوند
مشاور استاندار و مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل گفت: کار ارزیابی عملکرد روابط عمومی های استان اردبیل در پنجمین جلسه خود پایان یافت و روابط عمومی های برتر به زودی تجلیل می شوند.

به گزارش برنا،غلامحسین غاربی افزود:  این ارزیابی در راستای ارتقای جایگاه و شان روابط عمومی ها و آشنایی با وضعیت عملکرد آن ها انجام گرفت که امیدواریم این کار زمینه توانمندسازی  روابط عمومی های استان را فراهم کند. 

وی افزود: بر اساس تصمیم هیات رییسه و ارزیابی های انجام گرفته در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان از سه روابط عمومی برتر و سه روابط عمومی شایسته تجلیل بعمل می آید.

مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل ضمن  تشکر از همکاری و همراهی اعضای هیات رئیسه شورای روابط عمومی های استان در انجام امر ارزیابی بیان کرد: بیشتر اعضای هیات رییسه بر اساس ارزیابی اولیه از امتیاز لازم برای قرار گرفتن در ردیف روابط عمومی برتر و شایسته تقدیر برخوردار بودند که به منظور جلوگیری از سوء برداشت ها و شائبه های احتمالی در ارزیابی نهایی انصراف دادند که این رفتار اخلاقی آنها جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی پل ارتباطی بین سازمان با جامعه هدف و رسانه هاست، اضافه کرد : باید تمام برنامه های روابط عمومی ها به روز رسانی شود و روابط عمومی های استان برای تاثیرگذاری بیشتر  به تجهیزات مناسب و مدرن مجهز شوند. 

مشاور استاندار اردبیل اظهار کرد:  عملکرد روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان سالانه ارزیابی شده و سعی می شود شاخص های ارزیابی به صورت علمی تر تدوین شود.

در این جلسه مسئول کمیته ارزیابی شورای روابط عمومی های استان اردبیل ضمن ارائه گزارشی از روند انجام ارزیابی خاطرنشان کرد: به دنبال ارسال فراخوان به دستگاه های اجرایی استان،  اداره روابط عمومی 25 دستگاه مستندات خود ارائه  کردند که طی پنج جلسه کارشناسی کار بررسی انجام گرفت.

مجتبی لاله اضافه کرد:تمام پرونده های ارسالی بر اساس 30 شاخص اعلام شده، در کمال دقت توسط اعضای هیات رئیسه شورای روابط عمومی های استان مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت بر اساس بالاترین امتیاز، روابط عمومی های برتر انتخاب شدند.

وی ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها را فرصت خوبی برای مشخص شدن نقاط ضعف و قوت بخش تاثیر گذار روابط عمومی عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز