افتتاح خانه شمشیر بازی خراسان رضوی در مشهد

۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۳:۰۴:۳۸
کد خبر: ۹۳۷۷۴۵
افتتاح خانه شمشیر بازی خراسان رضوی در مشهد
رئیس هیئت شمشیربازی خراسان رضوی گفت: اولین خانه شمشیر بازی خراسان رضوی از فردا 27 آذرماه به صورت رسمی کار خود را در مجموعه کوثر مشهد آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی یعقوبیان اظهار کرد: مسابقات قهرمانی شمشیر بازی بزرگسالان کشور طی روز های 6 و 7 دی ماه با حضور شمشیربازان استان در تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: بر این اساس رامین صفا سرشوری، محمدی، عمادرضا پوری و مهرداد حناچیان از خراسان رضوی به این دوره از مسابقات اعزام می‌شوند.

رئیس هیئت شمشیربازی خراسان رضوی بیان کرد: ما از حدود 2 سال پیش بیشتر تمرکزمان را بر روی رده های سنی پایه گذاشته و نتایج خوبی را نیز گرفتیم. 

یعقوبیان ادامه داد: در این راستا سه ورزشکار از خراسان رضوی به اردوی تیم ملی نوجوانان جهت حضور در مسابقات آسیایی اندونزی دعوت شدند و حداقل یک نفر از استان برای این مسابقات در ترکیب تیم ملی خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: اردوی تیم ملی بزرگسالان از 1 تا 6 دی ماه به سرمربیگری علی یعقوبیان در تهران برگزار می‌شود و 9 ورزشکار از سراسر کشور را به این اردو دعوت کردیم. 

رئیس هیئت شمشیربازی خراسان رضوی ضمن تشکر از زحمات فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: با حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، سالنی در جهت ارتقا شمشیربازی استان از حدود یک ماه پیش به هیئت تحویل داده شده و بهسازی لازم نیز صورت گرفته است.

یعقوبیان ادامه داد: بر این اساس اولین خانه شمشیر بازی خراسان رضوی از فردا 27 آذرماه به صورت رسمی کار خود را در مجموعه کوثر مشهد آغاز خواهد کرد.

وی اضافه کرد: این خانه، قدمی بزرگ برای پیشرفت شمشیربازی استان است و امیدوارم بتوانیم با کسب قهرمانی های مختلف برای استان افتخار آفرینی کنیم.

رئیس هیئت شمشیربازی خراسان رضوی در خصوص شمشیربازی بانوان نیز گفت: با افتتاح خانه شمشیربازی شرایط به طور کلی برای ما بهبود میابد و می‌توانیم در بخش بانوان نیز فعالیت بیشتری انجام دهیم.

یعقوبیان بیان کرد: در بحث استعدادیابی نیز با وجود سالن بزرگ کوثر در دو بخش دختران و پسران فعالیت می‌کنیم و کشف استعداد ها را از مدارس آغاز خواهیم کرد.

وی گفت: ظرفیت این را داریم که اردوهای تیم ملی را به بهترین نحو در مشهد برگزار کنیم، همچنین سعی ما بر این است سطح مربیان استان را ارتقا بخشیم.

رئیس هیئت شمشیربازی خراسان رضوی در خصوص مسابقات استانی اظهار کرد: مسابقات شمشیر بازی قهرمانی خراسان رضوی در بخش آقایان به مناسبت دهه فجر در بهمن ماه برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز