واقعا پشت پرده توهین به مرحوم‌ ناصر حجازی چیست؟

۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۵:۴۶:۱۲
کد خبر: ۹۳۷۸۹۰
واقعا پشت پرده توهین به مرحوم‌ ناصر حجازی چیست؟
عده ای با پاشیدن رنگ، نام ناصر حجازی را از روی تابلو خیابان جدیدی که به نام او نامگذاری شده است ، پاک کرده اند. واقعا عاملان این اقدام زشت و انزجار آمیز علیه اسطوره استقلال چه کسانی هستند ؟!

به گزارش خبرگزاری برنا؛ تنها یک روز پس از نصب تابلوی بلوار ناصر حجازی به جای فردوس، عده ای با پاشیدن رنگ، نام این اسطوره را از روی تابلو پاک کرده اند که این موضوع باعث ناراحتی هواداران استقلال شده است.

چندی پیش شهرداری تهران تصمیم به تغییر نام بلوار فردوس غرب به ناصر حجازی گرفت و روز گذشته به مناسبت سالروز تولد این اسطوره، تابلوی جدید را نصب کرد.

در حالی که هنوز ۲۴ ساعت از نصب تابلوی ناصر حجازی نگذشته بود، عده‌ای اقدام به پاشیدن رنگ روی آن و پاک کردن نام اسطوره استقلال کرده‌اند!

اقدامی که باعث ناراحتی هواداران استقلال و فراتر از آن فوتبال دوستان شد .

بررسی های میدانی نشان می دهد ، هنوز مشخص نیست عامل یا عاملان این اقدام‌ موهن چه فرد یا افرادی بوده اند ، چرا که مرحوم‌حجازی آن چنان‌محبوب بود که فارغ از رنگ ها تمامی فوتبال دوستان برای او ارزش و احترام قائل بوده و هستند .

محبوبیتی که برای امثال مرحوم‌حجازی ، و پورحیدری و البته بزرگانی مانند پروین و دایی بین هواداران فوتبال وجود دارد فراتر از رنگ ها و به واسطه افتخارات و مردانگی های فرا باشگاهی این اسطوره ها بوده و هست.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز