در گنبدکاووس برگزار شد :

افتتاح دومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی

۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۷:۱۷:۴۷
کد خبر: ۹۴۰۹۰۶
افتتاح دومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی
سه شنبه سوم دی ماه دومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در شهرستان گنبدکاووس افتتاح شد که در این نمایشگاه شرکت های مختلفی حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، دومین نمایشگاه تخصصی کشاورری، حفاظت از آب و خاک، صنعت دام، طیور و آبزیان شرق استان گلستان روز سه شنبه سوم دی ماه افتتاح شد.

غلامعلی نورا در این افتتاحیه با اشاره به اینکه در این‌نمایشگاه ۳۵ شرکت بازرگانی و تولیدی شرکت دارند، اظهار کرد: شرکت های شرکت کننده از هشت استان کشور هستند.

وی با بیان اینکه این شرکت ها دستاوردهای تولیدی و فنی خود را در معرض دید قرار داده اند، تصریح کرد: ابزار و‌ ماشین آلات کشاورزی، دامداری و سیستم‌های نوین آبیاری در این نمایشگاه ارائه شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گنبدکاووس با تاکید براینکه دومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی تا ۶ دی ماه دایر میباشد، خاطرنشان کرد: هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ آماده بازدید میباشد.

نورا از حضور شرکت های مختلف کشاورزی، حفاظت آب و خاک، دام و طیور و آبزیان در این نمایشگاه خبر داد  و گفت: استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران، خراسان شمالی، مازندران، مرکزی، گلستان، همدان حاضر هستند.

وی هدف برپایی این نمایشگاه را آشنایی کشاورزان و کارشناسان با دستاوردهای تولیدی و فنی کشاورزی دانست و افزود: علاقمندان میتوانند محصولات موجود را خریداری و سفارش دهند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه این دستاوردها میتواند گامی موثر در پیشرفت حوزه کشاورزی باشد، اظهار کرد: ادوات نوین و پیشرفته تاثیر به سزایی در کاهش هزینه ها و افزایش راندمان تولیدات خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز