پایان مسابقات لیگ وزنه‌برداری خراسان رضوی در فریمان

۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۰:۵۳:۵۴
کد خبر: ۹۴۲۱۲۳
پایان مسابقات لیگ وزنه‌برداری خراسان رضوی در فریمان
رییس هیئت وزنه‌برداری خراسان رضوی گفت: رقابت های لیگ وزنه‌برداری خراسان رضوی روز جمعه 6 دی ماه با قهرمانی تیم مشهد در فریمان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سعید حسین زاده مقدم در این خصوص اظهار کرد: آخرین مرحله از چهار نوبت مسابقات لیگ وزنه‌برداری خراسان رضوی در سال جاری روز گذشته 6 دی ماه در فریمان برگزار شد.

وی افزود: در پایان این لیگ تیم مشهد قهرمان شد و تیم های تربت جام و تربت حیدریه به ترتیب رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.

رییس هیئت وزنه‌برداری خراسان رضوی ادامه داد: مسابقات لیگ وزنه‌برداری خراسان رضوی خرداد ماه گذشته با برگزاری نخستین مرحله آن در قوچان آغاز شده بود.

حسین زاده اضافه کرد: دومین دور این رقابتهای استانی نیز شهریور ماه در تربت‌جام و سومین مرحله آن آبان ماه در چناران برگزار شد.

وی در خصوص مرحله آخر این لیگ بیان کرد: ۹۰ وزنه‌بردار از سراسر خراسان رضوی در مرحله پایانی مسابقات لیگ وزنه‌برداری استان در فریمان واقع در ۷۵ کیلومتری جنوب مشهد حضور داشتند. 

رییس هیئت وزنه‌برداری خراسان رضوی افزود: در وزن 55 کیلوگرم، محمد نوری، در 61 کیلوگرم، جواد خلیلی، در 67 کیلوگرم، عرفان عبدالهی، در 72 کیلوگرم، محمود احسانی، در 81 کیلوگرم، امین قربانی، در 89 کیلوگرم، حسین زیبایی، در 96 کیلوگرم، امید خوشخرام، در 102 کیلوگرم، امیر هاتفی و در 109 کیلوگرم، مهدی جهان جام عناوین نخست این دوره از مسابقات را بدست آوردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز