رسیدگی به ۳۳۶ پرونده تخلف حمل و نقلی آذربایجان غربی

۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۰۹:۳۶:۰۹
کد خبر: ۹۴۳۵۵۹
رسیدگی به ۳۳۶ پرونده تخلف حمل و نقلی آذربایجان غربی
در ۸ ماه گذشته از سال جاری ۳۳۶ پرونده تخلف در کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان رسیدگی شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، ارسلان شکری از بررسی و صدور حکم برای ۳۳۶ پرونده تخلف حمل و نقل بار و مسافر و رانندگان در سال جاری خبر داد و گفت : این بررسی در جلسات کمیسیونهای ماده ۱۱ و ۱۲ بصورت مجزا انجام شد که از این میزان  ۲۴۲ پرونده مربوط به کمیسیون ماده ۱۱ و تعداد ۹۴ پرونده در کمیسیون ماده ۱۲ مورد بررسی و صدور حکم قرار گرفت.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: رسیدگی به تخلفات ارتکابی شرکتهای حمل ونقل بار و مسافر وهمچنین رانندگان باعث کاهش مسایل و مشکلات جاده ای خواهدشد.

 شکری با اشاره به آرای صادره در کمیسیون ماده ۱۱ گفت :  ۱۴۶ مورد تذکر ، ۱۵ مورد بررسی مجدد ، ۷ مورد برائت و ۶۳ مورد لغو موقت کارت هوشمند بر حسب تعداد و نوع تخلف در بازه زمانی یک تا سه ماهه از آرای صادره در این کمیسیون بوده است.

وی در خصوص احکام صادر شده مربوط به تخلفات موسسات و شرکتهای حمل و نقل کالا و مسافر در کمیسیون ماده ۱۲ از ابتدای سال  جاری تا کنون گفت : آرای پرونده های بررسی شده در این کمیسیون را ۴۶ مورد جریمه نقدی ، ۱۱ مورد تذکر ، ۲۵ مورد برائت و ۱۱ مورد بررسی مجدد شامل می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز