اتمام ساخت خوابگاه ۱۵ خرداد دانشگاه ارومیه تا مهر ۹۹

۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۷:۱۵:۰۲
کد خبر: ۹۴۳۸۲۱
اتمام ساخت خوابگاه ۱۵ خرداد دانشگاه ارومیه تا مهر ۹۹
معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه گفت: عملیات ساخت خوابگاه 15 خرداد دانشگاه ارومیه تا مهرماه سال آینده به اتمام می‌رسد و در صورت فراهم شدن تجهیزات لازم به دانشجویان تحویل داده خواهد شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، عبدالناصر نظریانی اظهار داشت: به همت بنیاد 15 خرداد، عملیات ساخت خوابگاه 15 خرداد از آبان ماه 96 در پردیس نازلو دانشگاه ارومیه آغاز شد که بناست ساختمان این خوابگاه در دو طبقه و به گنجایش 250 نفر ساخته شود.

 وی جامعه هدف آن را دانشجویان دختر تحصیلات تکمیلی و پس از آن مقطع کارشناسی دانست و افزود: خوشبختانه عملیات ساخت این خوابگاه با پیشرفت بسیار خوبی در حال جریان است و پیش بینی می‌کنیم که تا مهرماه سال آینده آماده بهره برداری شود.

 معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه ادامه داد: یک طبقه از این خوابگاه به فضاهای عمومی همچون کتابخانه و سالن مطالعه، سالن ورزشی و ... اختصاص یافته و در طبقه دوم نیز 57 اتاق برای اسکان دانشجویان درنظر گرفته شده است.

 وی عنوان کرد: در صورتی که بتوانیم تجهیزات لازم را نیز برای خوابگاه فراهم کنیم در مهرماه سال 99 این خوابگاه به دانشجویان تحویل داده می‌شود. 

 نظریانی در ادامه اعلام کرد: در حال حاضر دانشگاه ارومیه دارای 34 مورد خوابگاه ملکی، استیجاری و خودگران است که از این تعداد، 17 خوابگاه‌ ملکی و مابقی نیز خودگران و استیجاری هستند.

 وی گفت: حدود 4 هزار و 500 الی پنج هزار دانشجو در خوابگاه‌های دانشگاه ارومیه اسکان دارند که در هر ترم تحصیلی به دلیل فارغ التحصیلی یا ورود دانشجوهای جدید این آمار افزایش یا کاهش می‌یابد.

 معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه تصریح کرد: هم اکنون تمامی دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی اعم از کارشناسی ارشد و دکترا در خوابگاه تیپ یک دانشگاه اسکان یافته‌اند و برای مقطع کارشناسی نیز به جز دو ترم اول، این دانشجویان مابقی ترم‌های تحصیلی را در خوابگاه دولتی اسکان می‌یابند.

 وی افزود: با احداث خوابگاه 15 خرداد، دانشجویان دختر ساکن خوابگاه‌های خودگردان داخل شهر این دانشگاه در خود پردیس نازلو اسکان خواهند یافت و نیازی به خوابگاه‌های داخل شهر نخواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز