با حضور بی نظیر مردم انقلابی؛

مراسم یادبود سردار شهید قاسم سلیمانی در کرج برگزار شد

۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۴:۴۰:۰۱
کد خبر: ۹۴۵۵۴۶
مراسم یادبود سردار شهید قاسم سلیمانی در کرج برگزار شد
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلای نماز جمعه شهر کرج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با حضور مسؤولین استانی و مردم شهیدپرور و ولایت مدار استان البرز در مصلای بزرگ نماز جمعه کرج برگزار شد.

امروز مصلای کرج برای از دست دادن فرمانده ای غرق در اشک و آه شد که به عنوان پدری فداکار و داسوز برای آحاد ملت ایران و مستضعفان و ستمدیدگان جهان به شمار می آمد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در این مراسم خوی استکباری یهودی ها و صهیونیست ها را دلیل عمده ی دشمنی مسلمانان با آنها دانست و افزود:  این صهیونیست ها هستند که آمریکا را مدیریت می کنند؛ فلسفه دشمنی ما با شیطان هم همین خوی استکباری است.

حجت الاسلام و المسلمین یوسفی ادامه داد: چهل سال است که فرزندان بنی اسماعیل حکومتی را تشکیل داده اند که تمام بافته های دشمنان را پنبه کرده اند و به همین دلیل دشمنان خبیث به دنبال انحراف و نابودی نظام و انقلاب هستند و در این راستا اقدامات عجیب و نابه جایی را به انجام رسانده اند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی به یک نهضت تبدیل شده که شرق و غرب عالم را در هم درنوردیده است، عنوان کرد: خواننده محبوب پاپ اسپانیایی با 13.5 میلیون نفر دنبال کننده، عکس حاج قاسم سلیمانی را در صفحه شخصی اینستاگرام خود گذاشت؛ این یعنی سردار به یک جنبش تبدیل شده است و دشمن نمی تواند در مقابل هجمه جبهه مقاومت دوام بیاورد.

یوسفی با اشاره به این که مجاهدین فی سبیل الله هوشیارترین انسان های روی زمین‌ هستند، بیان داشت: وقتی انسان برای زندگی به زمین فرستاده شد، سرمایه های زیادی نیز از جانب خداوند در اختیار او قرار گرفت و خدایی که همه این ها را به انسان داده، خودش مشتری آن هاست و به بهترین بها آن ها را خریداری می کند.

وی تصریح کرد: عاقلان افرادی هستند که با خدا معامله می کنند؛ زیرا همه ما خواهیم مرد الا شهدا که زنده اند و نزد خدا روزی می خورند و خداوند در قرآن می فرماید: اینان عمر جاودانه پیدا می کنند.

گفتنی است در این مراسم مردم کرج به همراه مسئولان در ماتم سردار بزرگ سپاه اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به عزاداری پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز