همزمان با تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی

اعلام انزجار اصناف مختلف از اقدام تروریستی امریکا / بازارهای استان اردبیل روز دوشنبه تعطیل است

۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۱:۱۹
کد خبر: ۹۴۵۹۳۷
اعلام انزجار اصناف مختلف از اقدام تروریستی امریکا / بازارهای استان اردبیل روز دوشنبه تعطیل است
همزمان با تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی بازارهای استان اردبیل روز دوشنبه تعطیل است.

به گزارش برنا، جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار ، اتاق اصناف ایران و همچنین سازمان بسیج اصناف کشور روز یکشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کردند: به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش بازارهای تهران و سراسر کشور در روز دوشنبه ۱۶ دی تعطیل است.

در این اطلاعیه تاکید شده است که مراسم بزرگداشت آن شهید بزرگوار متعاقبا اعلام خواهد شد.

روز شنبه نیز بازاریان اردبیل بمناسبت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی روز شنبه مغازه‌های خود را بستند و کلاس‌های حوزه علمیه استان اردبیل نیز تعطیل شد.

مراسم بزرگداشت شهادت سلیمانی با حضور خودجوش گروه‌های مردمی بوِیژه بسیجیان در شهرها و روستاهای استان اردبیل برگزار می‌شود.

رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی نیز اعلام‌کرد: امتحانات نهایی و غیرنهایی دانش‌آموزان در روزهای دوشنبه ۱۶ و سه‌شنبه ۱۷ دی برگزار نمی‌شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ،خسرو ساکی ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد  قاسم سلیمانی، اظهار کرد: به اطلاع دانش‌آموزان و همکاران می‌رسانم که برای تسهیل حضور دانش‌آموزان در مراسم تشییع مجاهد الگوی تمام عیار دینی و انقلابی، امتحانات نهایی و غیرنهایی دانش‌آموزان در روزهای دوشنبه ۱۶دی و سه‌شنبه ۱۷دی برگزار نمی‌شود.

وی افزود: امتحانات نهایی دانش‌آموزان که قرار بود در این روزها برگزار شود، به ۲۴ و ۲۵ دی موکول خواهد شد و زمان برگزاری امتحانات غیرنهایی از سوی مدیران مدارس به اطلاع دانش‌آموزان خواهد رسید.

 

نظر شما