مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان بیان کرد:

کبدی باید از حالت دو قطبی خارج شود/ لزوم استفاده از ظرفیت ها به صورت متوازن

۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۵:۱۸
کد خبر: ۹۴۷۱۵۷
کبدی باید از حالت دو قطبی خارج شود/ لزوم استفاده از ظرفیت ها به صورت متوازن
مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: مهمترین موضوع طی این دوره از ریاست هیئت کبدی استان تشکیل قطب های دیگرکبدی در سطح استان است که در این صورت کبدی رشد خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان؛ بهمن طیبی در مجمع انتخاباتی ریاست هیئت کبدی گلستان ضمن تسلیت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: تاثیر شهید سلیمانی بسیار بیشتر از سردار سلیمانی است و وحدت ایجاد شده در جامعه و همچنین پیامی که مردم به دشمنان نظام داده اند  باعث سربلندی ملت شده است.

وی تصریح کرد: رشته کبدی در گلستان متولد و اکنون در سطح کشور و در سطح فراملی  بسیار قدرتمند شده است.

طیبی ضمن تشکر از کسانی که در رشد کبدی استان تلاش کرده اند و همچنین ضمن تبریک به رئیس منتخب هیئت کبدی گلستان گفت: امیدواریم هیئت کبدی در آینده از تمام فضای استان با استفاده از ظرفیت ها به صورت متوازن تمام تلاش خود را بکار بگیرد.

وی افزود: بایستی تعداد افرادی که از سراسر استان در کبدی حضور دارند بیشتر و کبدی از حالت دو قطبی در محمد اباد و سرخنکلاته خارج شود.

طیبی گفت: مهمترین موضوع طی این دوره از ریاست هیئت کبدی استان تشکیل قطب های دیگرکبدی در سطح استان است که در این صورت کبدی رشد خواهد کرد.

وی با اشاره به انتخاب هیئت رئیسه این هیئت تصریح کرد: هیئت رئیسه باید کسانی باشند که برسیاست گذاری ها نظارت داشته و فکر فنی و توان مالی و حمایتی داشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان ضمن بیان اینکه آمادگی برگزاری مسابقات بزرگ را در استان داریم  گفت: به دلیل اینکه گلستان مهد کبدی کشور است برگزاری مسابقات در این استان دارای توجیه می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز