سامانه “ دەنگی لاوان” راه اندازی می شود

۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۶:۵۲:۴۰
کد خبر: ۹۴۷۲۵۱
سامانه “ دەنگی لاوان”  راه اندازی می شود
دبیر مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان کردستان از راه اندازی سامانه“ دەنگی لاوان” برای پیگیری مطالبات جوانان کردستانی خبر داد.

سیده مارال پیرظهیری در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به برنامه های مجمع سمن های جوانان کردستان گفت: مجمع جوانان استان برای برداشتن موانع  وحمایت از فعالیت های سازمان های مردم نهاد جوانان، توانمندسازی جوانان در جهت ایجاد ظرفیت نمایندگی کردن و مشارکت موثر در فرآیندهای اجتماعی و نیز تشویق جوانان به مشارکت در جهت کمک به محرومین گام برمی دارد.

وی افزود: در سال های اخیر با حمایت های وزارت ورزش و جوانان مسیری روشن برای تقویت مشارکت اجتماعی جوانان ترسیم شد و با شکل گیری مجمع ملی جوانان این حرکت به نقطه اوج خود رسید.

پیرظهیری با بیان اینکه بخشی از ضعف های حوزه جوانان ناشی از کم کاری نهادهای عضو ستاد ساماندهی است، اظهار داشت: مجمع جوانان کردستان با راه اندازی سامانه ای متمرکز در نظر دارد گزارشات عملکرد نهادهای مرتبط با حوزه جوانان، برنامه های اجرایی نشده و نیز مطالبات این نسل را برای کمک به توسعه پیگیری کند.

دبیر مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان کردستان گفت: این سامانه در قالب سایت و اپلیکیشن می تواند به بهبود وضعیت ازدواج، مسکن و اشتغال جوانان و رفع کم کاری های این حوزه کمک شایانی نماید.

وی بیان کرد: در اولین جلسه ستاد ساماندهی با حضور مدیران ارشد کردستان از سامانه “ دەنگی لاوان”  رونمایی خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز