استاندار لرستان:

استادیوم ۱۵ هزار نفری خرم آباد هفته دولت بهره برداری می شود

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۹:۱۲
کد خبر: ۹۴۷۶۱۳
استادیوم ۱۵ هزار نفری خرم آباد هفته دولت بهره برداری می شود
استاندار لرستان گفت: استادیوم ۱۵ هزار نفری خرم آباد با تکمیل خدمات زیرساختی، تا هفته دولت سال آینده بهره برداری می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید موسی خادمی روز چهارشنبه در  جلسه بررسی مشکلات اجرای طرح استادیوم ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد گفت: ما به عنوان دستگاه‌های دولتی موظف هستیم زیرساخت‌ها را برای بهره برداری از پروژه‌ها آماده کنیم.

 وی اظهار داشت:‌ فضای پروژه دهکده المپیک ۲۵۲ هکتار بوده که استادیوم ۱۵ هزار نفری آن در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار در دست احداث است و تمامی فضاهایی که یک ورزشگاه ۱۵ هزار نفری باید داشته باشد در این طرح اعمال شده است.

وی افزود: تاکنون حدود ۲۰ میلیارد تومان برای این طرح هزینه شده و ۲۵ میلیارد تومان نیز برای تکمیل و بهره برداری از آن نیاز است و دستگاههای خدمات رسان باید همکاری مطلوبی برای تامین زیرساخت ها  و افتتاح مجموعه داشته باشند.

ابن جلسه با حضور محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی تشکیل و مقرر شد دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله امور آب، آب وفاضلاب، برق، گاز، مخابرات و راهداری با هماهنگی‌های درون سازمانی، مشارکت مجری طرح و اعتبارات استانی زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند.

علیزاده روز گذشته در این خصوص گفت: این طرح در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار و با حجم بسیار سنگین فعالیت های عمرانی اجرا شده که کار اسکلت و ساختمان سازی آن به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه اکنون تجهیزات و روکاری طرح در دست اقدام است، ادامه داد: صندلی های استادیوم نیز خریداری شده که با انجام طرح نصب می شود.

وی با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصد طرح بیان کرد: سه کار عمده شامل فضای سبز چمن، پیست تارتان و آسفالت برای مساحت بسیار زیاد پارکینگ ها انجام نشده که فضای سبز باید در فصل مناسب صورت گیرد و پیست تارتان در مراحل بعدی اجرایی خواهد شد.

بیش از یک دهه از آغاز عملیات اجرایی این طرح می گذرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز