سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان:

در صورت همین آمادگی در پلی اف، باید برای نیمه نهایی و نهایی آماده شویم

۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۶:۴۳:۳۱
کد خبر: ۹۴۸۱۲۰
در صورت همین آمادگی در پلی اف، باید برای نیمه نهایی و نهایی آماده شویم
سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان گفت: در صورتی که در پلی اف با همین هماهنگی پیش برویم مشکلی نخواهیم داشت و باید تیم را برای بازی های نیمه نهایی و نهایی آماده کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ نیکا بیکلیکلی سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان پس از برد تیمش مقابل گاز تهران اظهار کرد: بازی امروز مقابل گاز تهران آخرین بازی در دور مقدماتی به میزبانی گرگان بود.

وی گفت: در هفته دهم به میزبانی تهران مقابل تیم سپهرداد قرار خواهیم گرفت که بازی بسیار مهمی است اما تاثیری در روند جابجایی ما در جدول نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تیم گاز تیم قدمت داری میباشد اما بازی امروز نسبت به بازیهای گذشته راحت تر بود، ضمن اینکه در گذشته نیز بازیکن های بومی این تیم را شکست داده بودیم.

بیکلیکلی تصریح کرد: در بازی امروز از تمام بازیکنان و نیمکت نشینان استفاده کردیم و همه آنها برای تیم امتیاز کسب کردند.

وی در رابطه با بازیهای ادامه فصل اظهار کرد: بعد از بازی مقابل سپهرداد برای بازیهای حذفی مقابل چهارم گروه قرار خواهیم گرفت که احتمالا یکی از تیم های کردستان و یا مشهد می باشد و در بازی اول گرگان میزبان است.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان اضافه کرد: در صورتی که در پلی اف با همین هماهنگی پیش برویم مشکلی نخواهیم داشت و باید تیم را برای بازی های نیمه نهایی و نهایی آماده کنیم.

وی در رابطه با داوری گفت: با توجه به اینکه اختلاف بازی بالا بود در اواسط بازی ریتم داوری کمی تغییر کرد تا اختلاف نتیجه بیشتر نشود.

وی همچنین تاکید کرد: برخی تصمیمات داورهای جوان تر در قبال بازکنان ملی پوش و با سابقه عجولانه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز