کریمی :

قهرمانی تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس در مسابقات آسیایی نشانه ظرفیت بالای ورزش لرستان است / افق های روشنی در ورزش لرستان وجوددارد

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۳:۵۴:۵۸
کد خبر: ۹۵۰۶۵۳
قهرمانی تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس در مسابقات آسیایی نشانه ظرفیت بالای  ورزش لرستان است /  افق های روشنی در ورزش لرستان وجوددارد
مدیرکل ورزش وجوانان لرستان گفت: قهرمانی تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس در مسابقات آسیایی نشان داد ورزش لرستان دارای ظرفیت بالایی در عرصه قهرمانی است.

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان  ؛ سید علی کریمی در دیدار با رییس هیئت دومیدانی استان   ومربیان  تیم دو ومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم آبادکه  به مناسبت  قهرمانی  این تیم‌ در مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا صورت گرفت ضمن اعلام حمایت از پیشرفت هرچه بیشتر دوومیدانی استان و تیم پلیمر خرم آباد قهرمانی اخیرآنان را دراین رقابت مهم  تبریک گفت واظهارکرد: قهرمانی تیم پلیمر باعث شد ورزش لرستان در کشور سرافراز شود .

 مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در این دیدار با اشاره به لزوم توجه به بحث اخلاق محوری در ورزش ، افزود: وجود اخلاق در ورزش وقهرمانان با اخلاق یک موضوع خوشحال کننده است وچیزی که به دنبال آن هستیم بحث اخلاق در ورزش است که خلاء آن می تواند  یک حلقه مفقوده در ورزش محسوب  شود. .

 او با اشاره به قهرمانی  اخیر تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم آباد در مسابقات دوو میدانی  آسیا خطاب به مربیان این تیم  گفت: همت شما این اتفاق خوب را برای ورزش استان رقم زد.

 کریمی تصریح کرد: کارهای بزرگ را انسان های بزرگ می سازند و این موفقیت  شما نشانه بزرگی شما وظرفیت بالای دو ومیدانی لرستان است .

 مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه دوو میدانی کاران  تیم پلیمر نشان دادند که افق های روشنی در ورزش لرستان وجود دارد، خاطر نشان کرد:مطمئنا با برنامه ریزی بیشتر می توان در کشور الگو شد .

او  ضمن تقدیر از اسپانسر تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد ، بیان کرد: از اتفاقات خوب در ورزش استان خوشحال می شویم ونتیجه زحمات شما باعث شده است تا با این موفقیت ها ورزش لرستان در سطح کشور وبین المللی خودنمایی  کند.

 کریمی با بیان اینکه اتحاد وهمدلی توانستیم در این مسابقات  موفق شویم ،  ادامه داد:با کسب این قهرمانی  نشان دادیم که ورزش لرستان دارای ظرفیت بالایی در عرصه قهرمانی است .

او از برگزاری مراسم تجلیل از تیم قهرمان  پلیمر در آینده خبرداد وگفت:  این تجلیل با حضور اعضای  تیم در دیدار با استاندار لرستان انجام خواهدشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز