معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان گلستان:

برگزاری مجمع انتخابات روسای هیئت های ورزشی دارای سرپرست تا پایان سال/ ‌ ۲۸۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در ایام دهه فجر در سراسر استان اجرا میشود

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۶:۴۸:۴۶
کد خبر: ۹۵۱۰۷۵
معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه مجمع انتخابات روسای هیئت های ورزشی دارای سرپرست تا پایان سال برگزار خواهد شد همچنین گفت: ۲۸۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در ایام دهه فجر در سراسر استان اجرا میشود

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ قاسم برزمینی با حضور در دفتر خبرگزاری برنا با اشاره به انتخاب روسای هیئت هایی که به صورت سرپرستی هدایت میشدند اظهار کرد: از ده روز گذشته مجمع انتخابات هیئت های استان را آغاز کرده ایم که مجمع انتخابات هیئت کبدی برگزار و مجمع انتخابات هیئت بوکس و فوتبال در هفته آینده برگزار خواهد شد و همچنین به زودی مجامع انتخابات هیئت های جودو، سه گانه، شمشیر بازی، سوارکاری، تیر اندازی، بیلیارد، ژیمناستیک، وزنه برداری و انجمن های ورزشی که در حال حاضر به صورت سرپرستی اداره میشوند تا پایان سال برگزار خواهد شد.

وی افزود: در هفته جاری مسابقات بین المللی کشتی گورش در تاریخ 26 و 27 دی ماه در سالن المپیک گنبد کاووس برگزار میشود.

وی اضافه کرد: این مسابقات با شرکت 7 تیم که شامل 2 تیم ملی جمهوری اسلامی ایران، یک تیم منتخب استان گلستان و 4 تیم خارجی از کشور های پاکستان، افغانستان، ترکمنستان و آذربایجان است برگزار میگردد.

برزمینی تاکید کرد: دیدار های فینال این مسابقات عصر جمعه با حضور مسئولین برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای دهه فجر توضیح داد: برگزاری حدود 280 برنامه در شهرستان های استان وهمچنین برگزاری مسابقات کشوری و استانی برای این ایام پیش بینی شده است که با همکاری جامعه ورزش، ادارات شهرستان ها و هیئت های ورزشی برگزار خواهد شد.

گلستان میزبان مسابقات اتومبیل رانی کشوری در بهمن ماه است

وی بیان داشت: استان گلستان 10 و 11 بهمن ماه میزبان مسابقات اتومبیل رانی کشوری به مناسبت ایام دهه فجر و گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می باشد که 150 ورزشکار از 18 استان در این مسابقه شرکت خواهند کرد.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان گلستان در ادامه اظهار کرد: بسکتبال گرگان و والیبال گنبد حرف های زیادی در ورزش استان برای گفتن دارند و امیدوارم بتوانند مقام خوبی را در سطح کشور کسب نمایند.

برزمینی در ادامه گفت: با پیگیری های صورت گرفته سه مجموعه سوارکاری گنبد، آق قلا و گنبد بعد از سالها به استان واگذار شد که هیئت های سوارکاری این شهرستان ها با همکاری هیئت استان کورس برگزار میکنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر کورس سوارکاری گنبد در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته برگزار میشود و پس از آن کورس بهاره در یکی از شهرستان های آق قلا و بندر ترکمن برگزار خواهد شد.

برزمینی با اشاره به انتخاب روسای هیئت های ورزشی تصریح کرد: برای انتخاب روسای هیئت های استان در روزنامه ها فراخوان داده و رئیس هیئت با رای گیری بین اعضاء مجمع انتخاب میشود.

وی در رابطه با اعتبارات در نظر گرفته شده برای هیئت های ورزشی اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته در بخش هیئت های ورزشی مساعدت های بسیار خوبی به تمامی استان ها و همچنین گلستان تخصیص داده شده که به حساب هیئت های ورزشی واریز شده است.

وی با اشاره به هتل ورزش و زمان افتتاح آن گفت: با توجه به میزبانی استان گلستان در مسابقات بین المللی و کشوری ، هتل ورزش یکی از نیاز های اساسی جامعه ورزش استان است.

برگزاری مسابقات کشوری هاپکیدو در گرگان

وی با بیان اینکه اعتبار این هتل 10 میلیارد تومان است توضیح داد: ساختمان این هتل تکمیل و فعلا خرید تجهیزات آن باقی مانده است که امیدواریم با کمک مسئولین استانی و وزارت ورزش و جوانان هر چه زودتر  از این هتل بهره برداری شود.

برزمینی گفت: درمجموع حدود 200 مکان ورزشی در استان وجود دارد که از طریق کمیسیون ماده 5 به هیئت های ورزشی و یا اشخاص حقیقی یا حقوقی واگذار شده است.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان گلستان ضمن بیان اینکه شهرستان گرگان از 26 و 27 دی ماه میزبان مسابقات لیگ برتر کبدی می باشد، همچنین از برگزاری مسابقات کشوری هاپکیدو به میزبانی گرگان خبر داد و افزود:این مسابقات با نام جام شهید سپهبد قاسم سلیمانی در دو بخش بانوان و آقایان در سالن برگزار میشود که رقابت های آقایان 9 تا 11 بهمن ماه ورقابت های بانوان 22 تا 24 بهمن ماه برگزار می گردد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز