در سفر رییس جمهور؛

یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های بیمارستانی اردبیل اختصاص یافت

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۳:۳۸
کد خبر: ۹۵۲۵۲۷
یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های بیمارستانی اردبیل اختصاص یافت
رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در جریان سفر رییس‌جمهوری و هیات دولت به اردبیل یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای سه پروژه بزرگ بیمارستانی این استان اختصاص یافت.

به گزارش برنا،دکتر قدرت اخوان‌اکبری روز یکشنبه گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال از این اعتبار برای آغاز عملیات فاز نخست بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل، ۳۵۰ میلیارد ریال برای بیمارستان خیر مرحوم حاج نجف‌زاده و ۲۵۰ میلیارد ریال نیز جهت ادامه ساخت بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی مشگین‌شهر در نظر گرفته شده است.

وی اضافه‌کرد: در سفر رییس‌جمهوری و نیز وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به استان اردبیل ۱۱ پروژه بهداشتی درمانی و بیمارستانی افتتاح شده و عملیات چهار پروژه نیز آغاز شده و ۳۳۰ میلیارد ریال نیز برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام بهداشت و درمان استان اختصاص یافت.

او گفت: نسبت به تامین منابع مورد نیاز جهت تکمیل پروژه‌های نیمه کاره مراکز بهداشتی شهرستان مشگین‌شهر از محل اعتبارات سفر رییس‌جمهوری و منابع داخلی دانشگاه اقدام شده و در زمینه تامین کمبود نیرو در مراکز بهداشتی و درمانی، تعداد ۱۱ نفر نیروی پرستاری به در این شهرستان بکار گرفته خواهد شد.

به گفته وی، با توجه به اینکه به تازگی ۴۵ تخت جدید بیمارستانی به بیمارستان ولیعصر (ع) مشگین‌شهر تحویل شده ،یک میلیارد ریال جهت تامین تجهیزات ضروری و هتلینگ و ۵۰۰ میلیون ریال نیز برای نوسازی تخت‌های فرسوده به این شهرستان اختصاص می‌یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز