معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان خبرداد:

اجرای طرح مشارکت در توسعه نظم و امنیت عمومی در لرستان

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۸:۵۶
کد خبر: ۹۵۲۹۹۰
اجرای  طرح مشارکت در توسعه نظم و امنیت عمومی در لرستان
محمود ثمینی گفت: طرح مشارکت در توسعه نظم و امنیت عمومی با فرهنگ سازی در جامعه نهادینه خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ ثمینی در طرح مشارکت در توسعه نظم و امنیت عمومی لرستان با اشاره به مأموریت و مسئولیت سنگین نیروی انتظامی، اظهار کرد: تمام ابعادی که به منظور نظم بخشی در جامعه انجام می‌شود بر عهده نیروی انتظامی است و مردم در تمام مراحل با نیروی انتظامی سر و کار دارند .

او با اشاره به فعالیت  خوب نیروی انتظامی و کمک هایی که  بوسیله این نهاد به دولت و حاکمیت ارائه شده، افزود : در خصوص مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت عمومی، مردم می‌توانند در زمینه‌های مختلفی مشارکت داشته باشند و به این منظور لازم است اطلاع رسانی جامعی  به خیرین  امنیت ساز  و واقفین با همکاری دستگاههای مختلفی همچون ؛ صدا و سیما ، و اوقاف انجام پذیرد .

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تصریح کرد :  تا کنون با همکاری و همیاری مردم پیشرفت های بسیار خوبی در نظم عمومی داشته ایم اما در مباحث مختلف سخت افزاری و ساخت  و تجهیز پاسگاه‌ها در برخی از روستاها و اماکن که مورد نیاز مردم است، اگر مشارکت مردم و واقفین وجود داشته باشد، سرعت کار بالاتر می رود و به همین منظور اداره کل اوقاف و امور خیریه  نشستی را با واقفین عزیز و خیرین خواهد داشت.

ثمینی در خصوص قدرشناسی مردم از مقوله نظم و امنیت عمومی به استقبال و حضور بسیار بیادماندنی مردم در تشییع پیکرسردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت :خیل عظیم جمعیت و حضور  بی نظیر مردم در این مراسم نشان از تقدیر و تکریم  مردم از خادمین نظم و امنیت عمومی است و این حضور احترام به کسی بود که تمام تهدیدهایی را که  در خارج از مرزها برای مردم وجود داشت خنثی و سرکوب کرده بود.

 او گفت: طرح مشارکت در توسعه نظم و امنیت عمومی با فرهنگ سازی در جامعه نهادینه خواهد شد و مردم هم در این زمینه به کمک نیروی انتظامی بیش از پیش خواهند پرداخت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز