دبیر جشنواره جوان موفق البرز عنوان کرد:

ایجاد بخش ویژه "ایده نو" در دومین جشنواره جوان موفق البرز

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۰:۰۳
کد خبر: ۹۵۳۴۳۸
ایجاد بخش ویژه ایده نو در دومین جشنواره جوان موفق البرز
دبیرجشنواره جوان موفق البرز گفت: در دوره دوم جشنواره جوان موفق بخش ویژه “ایده نو” برای آن دسته از جوانان که تاکنون فرصت پرداخت و پردازش ایده خود را نداشته‌اند، گنجانده‌ شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ ولی الله صاحبکاری با اشاره به برگزاری جشنواره جوان موفق البرز اظهار کرد: این جشنواره به همت دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می‌شود. 

وی افزود: در گام دوم انقلاب که در بهمن‌ماه سال گذشته توسط مقام معظم رهبری تبیین شد توجه ویژه به جوانان انقلابی معطوف شده است.

صاحبکاری ادامه داد: بر این اساس  جشنواره جوان موفق  با اهدافی از جمله ارج نهادن به اندیشه‌  سازنده‌ی جوانان و ایجاد زمینه‌ لازم برای مشارکت نسل جوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی برگزار می شود.

وی همچنین عنوان کرد: امسال جوانان نخبه استان البرز در ۱۷ محور فعالیت‌های قرآنی، کشاورزی؛ روستایی، کارآفرینی، سرباز موفق، ادبیات، علمی و دانشگاهی، هنرهای تجسمی و نمایشی، فعالیت‌های اجتماعی، فیلم، موسیقی، فعالیت‌های رسانه‌ای، ابتکارات و اختراعات، دهیاری و شورایاری، معلولین دارای توانایی‌های خاص، طلبه و ورزشکار معرفی می شوند.

دبیر جشنواره جوان موفق البرز با اشاره به جوایز این جشنواره گفت: جوایز دوره دوم جشنواره نیز در مقایسه با دوره اول بسیار متفاوت و نفیس‌تر خواهد بود که علاوه بر جوایز نقدی، تسهیلات ویژه‌ای نیز برای توسعه و پرورش کسب‌و کار جوانان شرکت‌کننده در نظر گرفته‌شده است.

وی تاریخ ارسال آثار و مدارک برای شرکت در  این جشنواره را از اول بهمن ماه جاری اعلام کرد و افزود: از این تاریخ جوانان استان البرز به‌شرط دارا بودن شرایط سنی حداقل  ۱۸ و حداکثر ۳۵سال می توانند  با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج مدارک و آثار خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.

صاحبکاری خاطرنشان کرد: در صورت عدم دسترسی اینترنتی، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق دبیرخانه دائمی جشنواره واقع در کرج، بلوار امام‌زاده حسن (ع)، خیابان شهید نصرتی، دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج آثار خود را  ارسال و همچنین می‌توانند از طرق شماره تماس ۳۲۱۳۸  اطلاعات تکمیلی را کسب کنند.

گفتنی است زمان بررسی آثار و نتیجه نهایی جشنواره به زودی اعلام خواهد شد.

 

...

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز