مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان گلستان:

پخش زنده برنامه تلویزیونی«دستان آسمان» از آستان مقدس امامزاده عبداله(ع) گرگان

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۴۵:۳۰
کد خبر: ۹۵۳۶۲۵
پخش زنده برنامه تلویزیونی«دستان آسمان» از آستان مقدس امامزاده عبداله(ع) گرگان
مسئول روابط عمومی اوقاف گلستان گفت: شانزدهمین قسمت برنامه زنده تلویزیونی «دستان آسمان» پنج‌شنبه این هفته از آستان مقدس امامزاده عبداله(ع) گرگان بر روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان :اسفندیار سلمانی اظهار کرد: شانزدهمین قسمت از مجموعه تلویزیونی «دستان آسمان» با موضوع توسعه و ترویج فرهنگ وقف و معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه شاخص استان گلستان از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود.

وی اضافه کرد: این برنامه ساعت ۷:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۳ بهمن ۹۸ به‌صورت زنده از حرم مطهر امامزاده عبداله(ع) گرگان روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.
مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان تصریح کرد: معرفی فعالیتها و دستاوردهای اوقاف در حوزه های گوناگون مربوط به سنت حسنه وقف ازجمله وقف علمی، پزشکی، فرهنگی، دینی، اجتماعی و غیره از مهم‌ترین هدف های این مجموعه تلویزیونی است.
سلمانی گفت: مجموعه تلویزیونی دستان آسمان به تهیه‌کنندگی علی خانی ابیانه‌ای و کارگردانی مجید فتحی تهیه می‌شود و شهریار مهدوی و مصطفی محمودی به‌عنوان مدیر تولید و ناظر پخش این مجموعه تلویزیونی فعالیت می‌کنند.
وی عنوان کرد: بخش‌های میان برنامه از این مجموعه با تصویربرداری محمد روزبهانی تهیه و تدوین ‌شده است و بر اساس برنامه زمان‌بندی پنج‌شنبه این هفته با همکاری عوامل فنی و پخش صداوسیمای مرکز گلستان از شبکه یک به‌صورت زنده پخش خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: عبدالرضا امیر احمدی مجری توانمند کشورمان اجرای این برنامه را برعهده دارد و محمد زبرجدی نیز گزارشگر بخش‌های میان‌برنامه این مجموعه تلویزیونی است.
مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان گلستان اذعان داشت: این برنامه با پیگیری‌های مجدانه اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف و امور خیریه و به همت معاونت توسعه منابع و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه و با مشارکت سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی برای نخستین بار محقق شده است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز