با نظارت مجمع جوانان استان البرز؛

کمیسیون هاى ١٠ گانه سمن های استان البرز تشکیل شد

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۹:۱۰:۳۹
کد خبر: ۹۵۳۹۷۰
کمیسیون هاى ١٠ گانه سمن های استان البرز تشکیل شد
رئیس مجمع جوانان استان البرز گفت: طى دو روز متوالى و با نظارت هیئت رئیسه ی مجمع جوانان البرز کمیسیون هاى ١٠ گانه جوانان استان به صورت رسمى با برگزارى انتخابات و با حضور اعضاى کمیسیون ها تشکیل شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ محسن انصاری در این خصوص اظهار کرد: این کمیسیون ها که وظیفه مدیریت، هدایت، سازماندهى، برنامه ریزى، هویت بخشى و توانمندسازى جوانان مرتبط با کمیسیونهای تخصصی را به عهده دارند، فعالیت خود را در ایام دهه مبارک فجر و با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی استان آغاز خواهند کرد.

وی با اشاره به نحوه فعالیت کمیسیون ها عنوان کرد: تمامى کمیسیون ها موظف به تدوین آیین نامه ی داخلی و تصویب آن توسط اعضای مجمع خواهند بود و استقلال کامل کمیسیونها از اهداف مهم مجمع جوانان استان خواهد بود .

وی افزود: کمیسیون هاى رسانه- فضاى مجازى و فناورى اطلاعات، کمیسیون علمى-آموزشى و پژوهشى،کمیسیون اوقات فراغت و نشاط اجتماعى، کمیسیون دینى و اعتقادى، کمیسیون فرهنگ و هنر، کمیسیون ازدواج خانواده و امور بانوان ، کمیسیون پیشگیرى از آسیب اجتماعى، کمیسیون محیط زیست و گردشگرى ، کمیسیون بهداشت وسلامت و کمیسیون اشتغال کارآفرینی و امور اقتصادی به زودى کار خود را به صورت رسمى آغاز خواهند کرد.

 

...

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز