در ستاد ساماندهی امور جوانان رومشکان مطرح شد:

رسم و رسوم اشتباه در ازدواج جوانان کنار گذاشته شود /تاکید براهمیت ورزش در جلوگیری از آسیب های اجتماعی جوانان

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۴:۰۴
کد خبر: ۹۵۴۰۵۱
رسم و رسوم اشتباه در ازدواج جوانان کنار گذاشته شود /تاکید براهمیت ورزش در جلوگیری از آسیب های اجتماعی جوانان
پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان رومشکان با محوریت ازدواج و آسیب های اجتماعی جوانان برگرارشد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ معاون فرمانداری رومشکان در پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان رومشکان با بیان اینکه جوانان سرمایه های اجتماعی و آینده سازان شهرستان و کشور هستند ،اظهارکرد: بانوجه  در پیش بودن دهه مبارک فجر، اداره ورزش و جوانان شهرستان رومشکان برنامه های فرهنگی و ورزشی مناسبی جهت آن ایام پیش بینی کند .

طرحانی با بیان اینکه  فضای ورزشی کمی در شهرستان وجود دارد،افزود:  با رایزنی مناسب با نماینده شهرستان و اداره کل ورزش و جوانان استان موجبات رشد سرانه ورزشی و تجهیزات ورزشی را در شهرستان فراهم شود و جهت جلوگیری از آسیبهای اجتماعی جوانان و نوجوانان همه ادارات مرتبط تمام توان خود را بکار گیرند تا جوانان به جای درگیر شدن در معضلات فضای مجازی و یا گرفتار شدن در دام اعتیاد، با پرداختن به امور مفید از جمله ورزش و مطالعه و کارهای فنی مناسب به رشد همه جانبه ای دست یابند.

رئیس  ورزش و جوانان رومشکان  نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری همایش آسیب شناسی ازدواج که اداره ورزش و جوانان شهرستان رومشکان در مسجد امیرالمومنین چغابل در تاریخ 18-9-98 برگزارشد ،گفت:   از روسای ادارات شهرستان عضو ستاد ساماندهی درخواست داریم  تمام تلاش خود را در جهت ترویج ازدواج آسان و کنار گذاشتن رسم و رسوم اشتباه در ازدواج جوانان و اجرای مفاد توافق شده آن همایش  بکار گیرند.

تیمور عباسی افزود: ازدواج در اسلام امری مقدس و ارزشمند است و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. ازدواج وسیله‌ای برای انس و محبت بین زن و مرد و پاک‌دامنی و سلامت چشم و روان انسان و محیط اجتماعی است و ازدواج به‌موقع تأثیر فراوانی بر سلامت و امنیت محیط اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه دارد.

 او با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی جوانان و خانواده‌ها موضوع ازدواج استف تاکید کرد: از همه دستگاه‌ها نهادها و تشکل‌ها انتظار می رود برای حل مشکل جوانان همه ظرفیت‌های خود را بکار گیرند و با اجرای برنامه‌های آموزشی فرهنگی و اجتماعی در جهت فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و به‌موقع و آگاهانه در سطح شهرستان تلاش کنند.

عباسی بیان کرد:  اداره ورزش و جوانان برنامه های فرهنگی و ورزشی مناسبی جهت ایام مبارک دهه فجر پیش بینی کرده  است.  

برپایه این گزارش ؛ در پایان جلسه متن توافق نامه همایش آسیب شناسی ازدواج به تمام اعضا ستاد ارائه شد وهمچنین  تاکید شد امام جمعه  رومشکان ، روحانیون و اعضا ستاد ساماندهی امور جوانان در جهت ترویج ازدواج آسان و کنار گذاشتن رسم و رسوم اشتباه ازدواج در سخنرانی های خود اهتمام لازم را بکار گیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز