رئیس شورای اسلامی شهر مشهد:

هوشمند نیازمند بسترسازی مناسب است

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۵:۱۶:۴۱
کد خبر: ۹۵۴۳۱۲
هوشمند نیازمند بسترسازی مناسب است
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برای رسیدن به شهر هوشمند نیازمند بسترسازی مناسب هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدرضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: برای گسترش فرهنگ و سواد در حوزه فناوری اطلاعات در سطح جامعه و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان، هرقدر این موضوع بیشتر مورد توجه قرار بگیرد به همان میزان هم  پیشرفت حاصل می‌شود.

وی افزود: برای رسیدن به شهر هوشمند نمی‌توانیم اهداف کوتاه‌مدت تعریف کنیم چرا که فرآیندی بسیار طولانی است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: کشورهای پیشرفته و کشورهایی که برند شهر هوشمند را دارند، هیچ وقت ادعا نمی‌کنند که شهر هوشمند هستند اما در مسیر آن حرکت می کنند.

حیدری تاکید کرد: برای رسیدن به شهر هوشمند نیازمند برنامه زمانی بلندمدت هستیم و تاکنون قدم‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است.

وی همچنین به هزینه‌های بالای هوشمندسازی اشاره کرد و افزود:

هزینه‌های شهر هوشمند جهت بسترسازی و امکانات بسیار زیاد است چرا که یک شهر هوشمند در ابتدا نیازمند بسترسازی و امکانات مناسب است.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه شهر هوشمند را یک پروسه و فرآیند با گام‌های بسیار برشمرد و افزود: این مهم، موجب ارتقاء کیفیت زندگی در شهر می‌شود و به همین خاطر شورای پنجم عزم جدی در جهت پیشبرد آن داشته و امیدواریم با گسترس و بسط زیرساخت‌ها، روز به روز با اقبال عمومی بیشتری همراه شود.

گفتنی است نهمین نمایشگاه شهر هوشمند از ۱ تا ۴ بهمن ماه جاری در شهر مشهد دایر است و علاقمندان می‌توانند جهت بازدید از ساعت ۱۶ تا ۲۲ به محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز