در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان عنوان شد؛

نمایشگاه های فروش بهاره در گلستان برگزار می شود/آمادگی توزیع هزار تن میوه شب عید وجود دارد

۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۰:۵۵:۲۲
کد خبر: ۹۵۴۵۱۳
نمایشگاه های فروش بهاره در گلستان برگزار می شود/آمادگی توزیع هزار تن میوه شب عید وجود دارد
نهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان برگزار و در آن بر ایجاد و برگزاری نمایشگاه های فروش بهاره در استان جهت تامین مایحتاج مردم در شب سال نو تاکید شد.

به گزارش  خبرگزاری برنا از گرگان؛ جلسه کارگروه تنظیم بازار استان باحضور دستگاه های مرتبط با تنظیم بازار برگزار شد, بر لزوم بازرسی ها تاکید  و اعلام گردید از اول اسفندماه تا ۱۵ فروردین بازرسی ویژه در اقلامی همچون لبنیات، گوشت قرمز و مرغ، کیف و کفش انجام خواهد شد.

ابراهیم کریمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار نیز از توزیع ۶۰۰ تن پرتقال و ۴۰۰ تن سیب در شب عید خبر داد و افزود: تلاش داریم مردم در تهیه اقلام اساسی و میوه در روزهای پایانی سال با مشکل مواجه نشوند.

همچنین در این جلسه بر اساس گزارش رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان از تاریخ ۲۳ دی ماه تاکنون تغییرات خاصی در قیمت کالاها جز در قیمت جوجه یک روزه و مرغ نداشتیم و قیمت گوشت قرمز هم کاهش یافته است.

حسین طلوعیان یادآور شد:در استان ۴۰۷ مرکز توزیع گاز مایع داریم که طی گشت های مشترکی با تعزیرات بر کار آنها نظارت می شود.

وی ادامه داد: هفت هزار و ۵۸۰ مورد پرونده توسط تعزیرات طی سال ۹۸، تشکیل شده، که ۳۴۸ میلیارد ریال محکومیت نقدی را شامل می شود.

وی گفت: هزار و ۷۱۲ مورد از این پرونده ها به دلیل عدم درج قیمت، ۱۰ هزار و ۹۸۰ به دلیل گرانفروشی، ۳۵۵ مورد کم فروشی و ۸۵ مورد هم در زمینه آرد بوده است.

طلوعیان تصریح کرد: بیشترین شکایات امسال در زمینه نان بوده و حجم ریالی پرونده های بازرسی ۳۶۵ میلیارد ریال است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز