استاندار اردبیل در جلسه کارگروه بهداشت و درمان استان اردبیل مطرح کرد:

لزوم دوره‌های آموزشی پیشگیری از کرونا و انفلوآنزا

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۰:۰۳:۲۴
کد خبر: ۹۵۹۱۵۲
لزوم دوره‌های آموزشی پیشگیری از  کرونا و انفلوآنزا
استاندار اردبیل با اشاره به موضوع بیماری کرونا بر ارایه آموزش‌های همگانی در باره راه‌های پیشگیری از این بیماری و نیز آنفلوآنزا تاکید کرد.

به گزارش برنا،اکبر بهنامجو دوشنبه در جلسه کارگروه بهداشت و درمان استان اردبیل اردبیل افزود: بحث ویروس کرونا  امروزه برای ما یک تهدید است اما با اقدامات سنجیده می‌تواند به یک فرصت آموزش بهداشت عمومی تبدیل شود.

وی برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری از امراض بویژه  کرونا و انفلوآنزا  را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد:  به بهانه این موضوع آموزش بهداشتی باید در بین خانواده ها ، ادارات دولتی و بخش خصوصی انجام شود و در این میان از ظرفیت ادارات و آموزش و پرورش برای تعمیم موزش  به  کل جمعیت استان استفاده شود.

او گفت: متولیان امر باید با حساسیت بیشتر ورود و خروج افراد و اتباع خارجی بخصوص چینی‌ها را کنترل کرده و ضمن  مراقبت از افراد مشکوک مراکز اقامتی افراد خارجی  از لحاظ بهداشتی تحت نظر قرار گیرد.

استاندار اردبیل همچنین  با بیان اینکه عملیات اجرایی بیمارستان 500 تختخوابی قبل از عید آغاز می شود اضافه کرد: بخش خصوصی  برای احداث این بیمارستان  وارد عمل شده و از بودجه سفر رییس جمهوری و وزارت راه و شهرسازی  برای پیشرفت این پروژه استفاده  خواهد شد.

بهنامجو با بیان اینکه بیمارستان تروما در سفر رییس جمهوری به بهره بهره برداری رسید، گفت: بیمارستان پارس آباد نیز در این سفر افتتاح شد و این بیمارستان ها برای پیشگیری و سلامت سلامت جامعه نقش مهمی خواهند داشت .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز