مدیرعامل شرکت توزیع فارس خبر داد:

بهره‌برداری از ۱۷۳۴ پروژه برقی در استان فارس

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۰:۰۳
کد خبر: ۹۵۹۲۶۹
بهره‌برداری از ۱۷۳۴ پروژه برقی در استان فارس
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اعلام کرد که به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۷۳۴ پروژه برقی در سراسر این استان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ احمدرضا خسروی دوشنبه ۱۴ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: پروژه‌های آماده افتتاح توزیع برق استان فارس، شامل توسعه روشنایی معابر، برقرسانی روستایی، توسعه و بهسازی شبکه‌های فشار متوسط و فشار ضعیف و افزایش پایداری و اطمینان شبکه‌های توزیع است.

او حجم اعتبارات هزینه شده برای ۱۷۳۴ پروژه برقی آماده افتتاح در ایام الله دهه فجر را ۱۴۰۰ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: در حوزه روشنایی معابر تعداد ۱۰۶ پروژه با احداث بیش از۵۵ کیلومتر شبکه روشنایی و نصب ۹۲۰۰ دستگاه چراغ لاک پشتی با هزینه ای بالغ بر۱۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

خسروی ادامه داد: درحوزه برق رسانی روستایی نیز با احداث بیش از ۱۴ کیلومتر شبکه فشار متوسط و حدود ۸ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب ۱۷ دستگاه پست هوایی با اعتباری معادل ۳۲ میلیارد ریال  به ۱۵روستای فاقد برق در استان فارس برق رسانی انجام می‌شود.

وی بخشی از این پروژه‌ها را مربوط به تامین برق برای مشترکین جدید اعلام و اضافه کرد: تقویت ولتاژ و ظرفیت سازی مشترکین و افزایش پایداری شبکه با احداث ۲۰۸ کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف و نصب ۱۱۶۲ دستگاه پست هوایی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال نیز بخشی از این پروژه‌ها را شامل می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، همچنین از نصب ۵۳۰۰ دستگاه کنتور هوشمند فهام، با اعتباری معادل ۱۰۶ میلیارد ریال به عنوان دیگر پروژه‌های آماده بهره برداری یاد و اضافه کرد: اجرا و بهره‌برداری از این پروژه‌ها ارتقاء اطمینان و بهبود و پایداری شبکه، بازسازی خطوط برق رسانی، افزایش ظرفیت و زیرساخت برای توسعه پایدار استان، تامین و بهبود روشنایی معابر عمومی و ارتقای بهره وری با کاهش تلفات برق و بهبود ضریب بهره برداری از شبکه و همچنین هوشمندسازی، را به دنبال دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز