ورود سامانه بارشی جدید از ۱۷ بهمن به کشور

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۸:۰۰:۴۲
کد خبر: ۹۵۹۹۹۲
ورود سامانه بارشی جدید از ۱۷ بهمن به کشور
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدیدی از اواخر وقت پنجشنبه (۱۷ بهمن) به کشور وارد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ صادق ضیاییان با بیان این که بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی امروز (۱۵ بهمن) در شمال غرب کشور به ویژه استان‌های آذربایجان غربی و کردستان و ارتفاعات البرز بارش پراکنده باران و برف رخ می‌دهد، اظهار کرد: این وضعیت تا فردا (۱۶ بهمن) ادامه دارد و علاوه بر مناطق ذکر شده در مناطق شمالی استان خراسان شمالی نیز بارش پراکنده باران را شاهد خواهیم بود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز (۱۵ بهمن) وزش باد شدید نیز برای استان‌های اردبیل، گیلان، قم، شرق سمنان، خراسان شمالی و نیمه شرقی استان خراسان رضوی پیش بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان، از روز پنج شنبه (۱۷بهمن) با ورود سامانه بارشی جدید در شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور بارش پراکنده باران و برف و گاهی وزش باد شدید و در مناطق مستعد رعد و برق رخ می‌دهد.

وی با اشاره به این که از روز جمعه (۱۸ بهمن) بر گستره و میزان بارش افزوده می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر مناطق ذکر شده ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی، البرز، شمال شرق و سواحل شمالی کشور نیز متاثر خواهند شد.

ضیاییان با بیان این که روند افزایش نسبی دمای هوا در نیمه غربی کشور تا جمعه شب و در دیگر مناطق به ویژه نیمه شرقی تا شنبه شب (۱۹ بهمن) ادامه دارد، گفت: امروز و فردا غرب دریای خزر مواج است و فردا از ارتفاع امواج در خلیج فارس کاسته می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده، گفت: آسمان تهران فردا (۱۶ بهمن) ابری به تدریج صاف و در بعدازظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و طی روز پنج شنبه (۱۷ بهمن) نیز صاف و در بعدازظهر افزایش باد با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز