مدیرکل ورزش وجوانان لرستان:

اشتغال، ازدواج، مسکن و اوقات فراغت از مهم ترین خواسته های جوانان است /فضای کنونی ورزش لرستان، فضای اخلاقی و پهلوانی است

۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۵:۴۴:۲۵
کد خبر: ۹۶۰۶۰۷
اشتغال، ازدواج، مسکن و اوقات فراغت از مهم ترین خواسته های جوانان است /فضای کنونی ورزش لرستان، فضای اخلاقی و پهلوانی است
سید علی کریمی گفت: گفت: اشتغال، ازدواج، مسکن و اوقات فراغت از مهم ترین خواسته های جوانان است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ کریمی روز چهارشنبه  در دیدار جامعه ورزش و جوانان استان با نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آبادکه به مناسبت دهه مبارکه فجر انجام گرفته بود ، ضمن گرامی داشت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: جامعه ورزش و جوانان لرستان عهد و پیمان خود را با انقلاب گرم تر کرده است.

اوافزود: با انجام بیش از 1500برنامه شرایط خوبی را برای گرامیداشت دهه فجر در دستور کار قرار داده ایم که توسط خدمتگذاران مردم در این اداره کل در حال اجرا است.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان تصریح  کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب نگاه ویژه به جوانان است، چرا که هر گاه اعتماد و نگاه به جوانان صورت گرفت به موفقیت دست یافتیم.

او خاطر نشان کرد: در جنگ تحمیلی هنگامی که به جوانان اعتماد شد منجر به پیروزی انقلاب شد و در همان برهه میانگین سنی فرماندهان ماه 30 سال بود.

کریمی عنوان  کرد: هم اکنون از سوی استکبار جهانی تهاجم فرهنگی صورت گرفت است که این نیز توسط همین جوانان غیور و ارزشمند، شکست دادن آن قطعی است.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان  تاکیدکرد: سپردن کارهای مدیریتی در همه امور به جوانان می تواند زمینه موجی جدید در پویایی کشور شود.

کریمی خاطر نشان  کرد: جوانان ما ظرفیت و پتانسیل بالایی دارند که بسیاری این را بر نمی تابند و در جهت به انزوا کشیدن آنها تلاش می کنند.

او گفت: به احتراز در آمدن پرچم خوش رنگ و عزیزمان در میادین بین المللی یک ضربه سنگین برای دشمنان ما است و خیلی ها با حرکات ناجوانمردانه بدنبال مانع تراشی بر آن هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: اشتغال، ازدواج، مسکن و اوقات فراغت مهم ترین خواسته های قشر جوان هستند که انتظار دارند ما مسئولان دست آنها را بگیریم.

کریمی  گفت: فضای کنونی ورزش لرستان، فضای اخلاقی و پهلوانی است و به دنبال احیای ارزش های ناب و ارزشمند در این حوزه هستیم.

او بیان کرد: جایگاه خوبی با ارائه برنامه های مطلوب طراحی کرده ایم که انتظار دارم همه کمک کنند تا بتوانیم به اهداف خودمان دست یابیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز