رئیس کمسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر گرگان:

برای جذب گردشگر باید داشته های شهر را افزاایش دهیم/ تصویب بودجه یک میلیاردی برای هیئت های ورزشی گرگان

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۸:۱۹:۳۷
کد خبر: ۹۶۳۷۶۶
برای جذب گردشگر باید داشته های شهر را افزاایش دهیم/ تصویب بودجه یک میلیاردی برای هیئت های ورزشی گرگان
رئیس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر گرگان ضمن بیان اینکه برای جذب گردشگر باید داشته های شهررا افزایش دهیم از تصویب بودجه یک میلیاردی برای سایرهیئت های ورزشی به جز بسکتبال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ ناصر گرزین در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی شهر بازی مدرن گرگان اظهار کرد: احداث شهر بازی مدرن آرزوی دیرینه شهروندان گرگانی بود که خوشبختانه عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته فاز یک این پروژه دهه فجر سال 99 افتتاح خواهد شد.

وی تاکید کرد: جانمایی مناسب وچشم انداز زیبا این شهربازی از مزیت هایی است که باعث متمایز شدن این پروژه با سایر شهربازی ها شده است.

گرزین ادامه داد: یک مسیر 45 متری برای دسترسی به این شهربازی باز گشایی شده و همچنین از 3 مسیر دیگر نیز امکان دسترسی به این منطقه وجود دارد.

وی ادامه داد: در این شهر بازی مجموعه ای از وسایل پارکی مختلف در فضایی به مساخت 11 کیلومتر مستقر میشود و سورتمه، زیپ لاین و چرخ و فلک از دیگر امکانات این مجموعه می باشد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از راه های توسعه گردشگری ایجاد زیر ساخت های مناسب است، گفت: برای جذب گردشگر باید داشته های شهر را افزایش دهیم و مواردی مانند احداث شهربازی، تله کابین هتل ها و ... جزو داشته هایی است که سبب ماندگاری گردشگران عبوری از گرگان میشود.

گرزین تصریح کرد: معمولا گردشگران جذب مناطقی میشوند که یافته و انگیزه ایی از آن منطقه دریافت کنند و شهر بازی مدرن میتواند یافته بسیار جذابی برای گردشگران شهر گرگان باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر گرگان گفت: توجه به بافت تاریخی گرگان از اتفاقات مثبتی بود که توسط شهرداری انجام شد و با توجه به حضور و نشست راهنمایان گردشگری در گرگان میتوانیم در این نشست مناطق برند گردشگری گرگان را معرفی کنیم و همچنین برای معرفی مکان های گردشگری گرگان در نمایشگاه گردشگری نیز شرکت خواهیم کرد.

وی به حاشیه های پیش آمده در بازی تیم بسکتبال و پتروشیمی ماهشهراشاره کرد و گفت: در شان ورزش نیست به سمت و سوی این حاشیه ها و فحاشی و حرکات ناهنجار برود و از شهردار خواسته شد تا این موضوع را از نظر حقوقی پیگیری نماید.

گرزین ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد تماشاگران شهر گرگان بسیار چشمگیر است اما شاهد کمترین میزان ناهنجاری ها در بازیهایی که گرگان میزبان میباشد هستیم و این موضوع نشان دهنده بلوغ فرهنگی تماشاگران گرگانی می باشد و ما هیچ وقت به دنبال تلافی این قبیل رفتارها نیستیم.

وی به کمک در نظر گرفته شده برای هیئت های ورزشی غیر از بسکتبال نیز اشاره کرد و افزود : پیش بینی ما تصویب بودجه یک میلیاردی برای سایر هیئت های ورزشی است اما آنچه مهم است تحقق این بودجه می باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر گرگان در پایان گفت: با توجه به اینکه گرگان در رشته های مختلف نظیر کبدی، کشتی فوتبال اسکواش و ... رشد خوبی داشته است، تلاش میشود به تناسب قابلیتی که رشته های مختلف دارند کمک ها را دریافت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز