مدیر کل راهداری استان اردبیل خبر داد:

فقط راه ۸ روستای خلخال هنوز مسدود است

۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۹:۳۰:۵۳
کد خبر: ۹۶۴۷۵۳
فقط راه ۸ روستای خلخال هنوز مسدود است
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در حال حاضر تمامی راه‌های روستایی خلخال بازگشایی شده و تنها راه 8 روستای خلخال مسدود است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی رحمتی گفت: در محور خلخال به اسالم راهداران ما با لاشی بی‌وقفه نسبت به بازگشایی راه‌ها اقدام کردند و در این محور مسدودی نداریم.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این محور ما دو کیلومتر نیز به سمت گیلان بازگشایی را انجام دادیم تا عبور و مرور سهل صورت گیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل  با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها راه 8 روستای خلخال مسدود است، گفت: راهداران ما از ساعات اولیه بحران راه 132 روستای منطقه را بازگشایی کردند و از اولین ساعات بارش نیز برفروبی و نمک‌پاشی در حال انجام است.

رحمتی ادامه داد: به رغم فعالیت راهداران به دلیل وجود کولاک برف و باد شدید احتمال مسدود شدن راه‌ها باردیگر وجود دارد و از همین روی راهداران و مدیران بحران استان در محورهای شهرستان خلخال مستقر شده‌اند.

وی گفت: در سطح استان اردبیل 110 اکیپ راهداری جاده‌ها را پوشش می‌دهند که به دلیل بارش شدید برف در روزهای اخیر و بحران روی داده در خلخال 20 اکیپ جدید نیز به آنها اضافه شده و با تمام توان در خدمت‌رسانی به روستائیان و بازگشایی معابر اقدام می‌کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با تقدیر از تلاش‌های شهرداری‌های اردبیل، پارس‌آباد و بیله‌سوار در تامین ماشین‌آلات و کمک به حل بحران شهرستان خلخال، تصریح کرد:تمامی مدیران پای کار آمدند تا این بحران را حل کنیم.

رحمتی در پایان بیان کرد: هواشناسی اردبیل برای روز دوشنبه بارش اعلام کرده و بر همین اساس و برای جلوگیری از مسدود شدن راه‌های روستایی به همراه راهداران در این مناطق مستقر هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز