فرماندار خلخال:

تردد در جاده خلخال - اسالم برقرار شد/تعطیلی مدارس ابتدایی خلخال

۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۰:۴۸:۳۶
کد خبر: ۹۶۵۳۲۷
تردد در جاده خلخال - اسالم برقرار شد/تعطیلی مدارس ابتدایی خلخال
فرماندار خلخال گفت: راه ارتباطی خلخال - اسالم از ۲ سمت استان اردبیل و گیلان باز شده و از عصر یکشنبه تردد در این جاده برقرار شد.

به گزارش برنا،در اطلاعیه‌ای از سوی اداره‌‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل به‌علت بارش برف و برودت هوا نوبت صبح مدارس پیش دبستانی و ابتدایی  خلخال فردا تعطیل اعلام شد.

فریدون بابایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تقدیر از تلاش راهداران ۲ حوزه استان اردبیل و گیلان در بازگشایی مسیر مسدود شده از برف خلخال - اسالم افزود: تا ظهر روز گذشته راهداران خلخال موفق به بازگشایی این جاده در حوزه استحفاظی استان اردبیل و همچنین چهار کیلومتر از حوزه گیلان شده بودند.

وی اظهارکرد: با تلاش راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تالش و پایان برف‌روبی جاده در حوزه گیلان هم‌اکنون ارتباط از ۲ سمت خلخال و اسالم برقرار و آمد و شد خودروها در این مسیر کوهستانی با استفاده از زنجیرچرخ امکان‌پذیر شده است.

بابایی گفت: جاده ارتباطی خلخال - اسالم از شب ۲۱ بهمن ماه امسال به علت بارش  برف که ارتفاع آن در برخی نقاط تا چهار نیز می‌رسید و همچنین کولاک شدید بر روی خودروها مسدود شده و پس از ۶ روز این راه دوباره باز شد.

فرماندار خلخال گفت: به علت مسدود شدن جاده ارتباطی خلخال - پونل از همان ابتدای بارش‌های برف در پاییز ، راه خلخال - اسالم تنها مسیر ارتباطی موجود برای دسترسی مردم خلخال به استان گیلان است.

او اظهارکرد: با تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه برای اجرای پروژه احداث تونل در گردنه الماس و حذف این گردنه ضمن افزایش ایمنی تردد در این جاده همیشه برف‌گیر و کوهستانی ۱۳ کیلومتر از طول مسیر فعلی راه خلخال - اسالم کوتاه‌تر خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز